anne82 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har planer om å bestille en iBook fra Mac på www.apple.no. Jeg har aldri bestilt noe såpass stort og dyrt på internett før og er derfor litt nervøs. Noen som har noen gode erfaringer med slikt. Noen som aner hvor lang tid det tar fra du bestiller til du har den? Det står 3-5 dager uten bygging på bestillingen.... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg bestilte min 8. juni, den ble sendt 10. juni, og jeg hadde den i hendene mine i går (17. juni). Lenke til kommentar
voice- Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ikke stol på de 3-5 dagene. Det tar gjerne en dag å få bestillingen inn, et par dager før de bygger og enda lengre tid hvis de mengler noen deler (ikke sier de dette til deg heller). Du er heldig hvis det tar mindre enn 2 uker, det kan ta opp til 2 måneder. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvis du bor i nærheten av en Mac-forhandler ville jeg heller gått dit og kjøpt, var jeg deg. Koster kanskje en smule mer, men da har man en butikk og et ansikt å forholde seg til. Synes det er skummelt å kjøpe så dyre ting over nett jeg. Hehe. Uansett, går du til en forhandler får du den omtrent med en gang, hvis det haster for deg. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvis du bor i nærheten av en Mac-forhandler ville jeg heller gått dit og kjøpt, var jeg deg. Koster kanskje en smule mer, men da har man en butikk og et ansikt å forholde seg til. Synes det er skummelt å kjøpe så dyre ting over nett jeg. Hehe. Uansett, går du til en forhandler får du den omtrent med en gang, hvis det haster for deg. Dette "ansiktet å forholde seg til" er ofte bare et ekstra mellomledd. Det skal fungere like greit å forholde seg til Apple, for så å levere maskinen til Infocare. Dit går maskinen uansett hvor du kjøper den, såvidt jeg forstår. Jeg så til og med at Officeline i et forum anbefalte kunder å kontakte Apple direkte. (Se http://www.officeline.no/tjenester/forum/v...opic.php?t=1038 ) Det kan selvfølgelig hende at du får maskinen med en gang hos forhandler, men det er ikke alltid de har det du vil ha inne på lager, og da må du vente der også... Spørs om det er verdt en tusenlapp eller to å få maskinen en uke før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå