Gå til innhold

Vil hastighetene holde seg i ATITOOL

Anbefalte innlegg

Hvis jeg overklokker kortet mitt med ATI tool, kan jeg da lukke programmet, eller restarte, uten at hastigheten går tilbake til normal? Jeg har Omega drivere, og jeg har greid å overklokke det, men er ikke sikker på om hastigheten holder seg.

Noe sted jeg kan sjekke hastigheten på kortet mitt?+

##bare endret emnefeltet til noe litt mer forståelig ;) enden##

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg overklokker kortet mitt med ATI tool, kan jeg da lukke programmet, eller restarte, uten at hastigheten går tilbake til normal? Jeg har Omega drivere, og jeg har greid å overklokke det, men er ikke sikker på om hastigheten holder seg.

Noe sted jeg kan sjekke hastigheten på kortet mitt?+

##bare endret emnefeltet til noe litt mer forståelig ;) enden##

Hastigheten du setter i ATITools holder seg til du rebooter.

For å holde den permanent må du bruke programmet RadLinker som fulgte med Omega driveren din. Du finner dette programmet under skjerminnstillinger. Der kan du velge hvilken hastighet du skal boote med.

Du kan selvfølgelig bruke et tilsvarende program av RadLinker som f.eks. Rage3D o.l...

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd RAdlinker. Men hver gang jeg da skal starte et program, så maser windows installer om at den skal instalere RAdlinker, og den greier det ikke. Men hvis jeg ser på skjerminstillingene mine, så kan jeg klokke med radlinker.

Hvordan blir jeg kvitt windows installeren?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

når jeg brukte ATiTool for å klokke opp et 9200SE kort, fikk jeg ikke kortet stabilt med core og minne klokket til maks stabilt. hvor for seg gikk det greit men måtte klokke ned når jeg trykket på "sett clock" med de nye hastighetene.

Epz.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd RAdlinker. Men hver gang jeg da skal starte et program, så maser windows installer om at den skal instalere RAdlinker, og den greier det ikke. Men hvis jeg ser på skjerminstillingene mine, så kan jeg klokke med radlinker.

Hvordan blir jeg kvitt windows installeren?

avinstaller Radlinker, og installer det på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...