simalarion Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Hei, Vært på Geilo ei uke. Leste forøvrig at Doom 3 hvar E3 messens store skuffelse Jeg siterer pc gaming Kastrert pixelgrafikk, fysikk som ikke er tillstede, null spillefølelse, sørget for lange neser på dem som ventet på Doom. Mens half life to fikk både Beste spill og beste action spill award. Så det blir nokk HL2 for penga, koselig for dem som har fått kupong med kortet sitt. Forøvrig har jeg hatt null problemer med x800pro kortet mitt, alle spill spilles fortsatt med alt på fult, jeg har satt opp en hjemmeside med bilder fra div spill, skriv en mld om dere ønsker linken + passord ( fikk en storm av hackerkåte gjester forige gang jeg la ut ipen min). Lenke til kommentar
igy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Her: http://www.home.no/goldlax/ Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Her: http://www.home.no/goldlax/ Hehe.. det er jo mi heimeside.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Spør du meg så tror jeg FarCry slår begge spill. HL2 er muligens spillet som overgår det, men jeg tviler. Har fått screenshots (nye nå) som er mye bedre en dem fra hl2, men vi får vente å se. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 HL2 og Doom3 er jo bare beta versjoner det er mye "bøgg" med grafikken i disse..... kjørte HL2 på full grafikk med 9600Xt med 50Fps! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Spør du meg så tror jeg FarCry slår begge spill. HL2 er muligens spillet som overgår det, men jeg tviler. Har fått screenshots (nye nå) som er mye bedre en dem fra hl2, men vi får vente å se. Syns ikkje grafikken til Far Cry er så veldig realistisk.. Må sei eg syns grafikken i Half Life 2 er mykje meir verkelegheistru, syns og den er meir detaljert! Berre sjå på veggar o.l.. Men det er vanskeleg å seie når spelet ikkje er ute enda.. den som lever får se Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Her: http://www.home.no/goldlax/ ser ikke ut som du/dere har brukt AA når dere har spilt hl 2 ? og 30 fps ? synes doom 3 ser bedre ut(mere texturer,polygoner) Lenke til kommentar
igy Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 De som var på quakecon sa at Doom 3 så ca 50% bedre ut der enn på E3 demoene. Lurer på hvordan det kjører på det X800XT. BTW: Støtter doom 3 3dc? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg vil bli skremt, ikke kjøre rundt i biler med latterlig fysikk.. (les: FarCry og HL2.) Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) ser ikke ut som du/dere har brukt AA når dere har spilt hl 2 ?og 30 fps ? synes doom 3 ser bedre ut(mere texturer,polygoner) Det er mulig eg ikkje hadde på aa der.. ser faktisk ikkje sånn ut.. Endret 29. juni 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 vel siden vi snakker om hl2 se på disse bildene. http://www.beyond3d.com/misc/hl2/ Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ser ikke ut som du/dere har brukt AA når dere har spilt hl 2 ?og 30 fps ? synes doom 3 ser bedre ut(mere texturer,polygoner) Det er mulig eg ikkje hadde på aa der.. ser faktisk ikkje sånn ut.. Må skuffe deg og si at da har AA'en ikke fungert, der har du ikke AA påskrudd. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 lurer på om pcen min klarer dette på fult Her ser det bedre ut en farcry ja!! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 ser ikke ut som du/dere har brukt AA når dere har spilt hl 2 ?og 30 fps ? synes doom 3 ser bedre ut(mere texturer,polygoner) Det er mulig eg ikkje hadde på aa der.. ser faktisk ikkje sånn ut.. Må skuffe deg og si at da har AA'en ikke fungert, der har du ikke AA påskrudd. Høh? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Det er en liten uenighet mellom hl2 crewe og Nvidia, saken er den at spillet nesten ikke drar på fx kortene til Nvidia (kortene fikser ikke directx-9), så vavle må vente på Nvidia til de slipper en den nye driveren slik at de kan optimalisere spillet opp mot dette, min gud er det mulig Note: It’s an interesting fact that of the two most eagerly anticipated games over the next year the developers have had to expand time and effort in creating special, optimised paths for GeForce FX hardware whereas ATI has more than acceptable performance (and with higher IQ) in both of these titles utilising the default path. The release dates for both of these titles have been a constant source of interest - has creating more special rendering paths actually hindered the release of these titles? ATI’s “Shader Day” was designed to educate on the importance of Shaders, what they can offer us in terms of making games more realistic and why the traditional performance paradigms of fill rate and memory bandwidth aren’t necessarily as applicable in modern games. Half Life 2 is the perfect embodiment of many of these issues and certainly highlights that performance measurements may be an interesting thing to fathom in the future. But for now, it seems pretty clear that the DirectX9 Radeon series are the clear board of choice for playing Half Life 2. Endret 29. juni 2004 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Flere har spurt om jeg gidder å lage en FarCry video, nå har jeg laget en, ligger på min hjemmeside. Send Mld for brukernavn + passord (orker ikke ha en drøss med hw gjester på siden, skjedde forige gang ) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 ser ikke ut som du/dere har brukt AA når dere har spilt hl 2 ?og 30 fps ? synes doom 3 ser bedre ut(mere texturer,polygoner) Det er mulig eg ikkje hadde på aa der.. ser faktisk ikkje sånn ut.. Må skuffe deg og si at da har AA'en ikke fungert, der har du ikke AA påskrudd. Høh? Se da mann, AA er ikke påskrudd på HL2 bildene. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja? Er det forbudt å ikkje ha den på?! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ja? Er det forbudt å ikkje ha den på?! Neida men bare nevner det, tror ikke AA fungerte med meg heller der. Leste også litt feil. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ok, hehe.. har andre problem å stri med eg no.. Maskina mi tok kvelden etter ein liten overklokking.. les meir her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå