apachenerd Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Istedenfor en "submit" knapp (<input type="submit" name="Submit" value="submit">) ønsker jeg en enkel link. (En <a href="">test</a> som fungerer som submit altså). Hvordan lage det? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvorfor ønsker du det? Det er mulig å få det til ved hjelp av javascript, men det er en dårlig løsning siden noen prosenter ikke har javascript aktivert. Det du kan gjøre er å bestemme CSS-egenskapene til knappen, så den blir lik en vanlig lenke. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det du kan gjøre er å bestemme CSS-egenskapene til knappen, så den blir lik en vanlig lenke. Har forstått det sånn at Opera ikke er så glad i styling av denne knappen, eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
apachenerd Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Fordi submit knappen ikke vises på moblitelefonen når jeg går inn på siden med wap. (Den vises hvis jeg trykker valg. Da ligger den i menyen på telefonen liksom. Gjelder min 6610). Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det du kan gjøre er å bestemme CSS-egenskapene til knappen, så den blir lik en vanlig lenke. Har forstått det sånn at Opera ikke er så glad i styling av denne knappen, eller tar jeg feil nå? Du tenker nok på IE. IE er ikke glad i noe, vet du. Opera takler "styling" helt fint. Som her. Hvordan ser denne ut i IE? Ser man borders på input-felt? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hvordan ser denne ut i IE? Ser man borders på input-felt? Nei, ingen borders her. IE 6.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå