FLuAA Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det noen som vet hvordan jeg kan disable beeps når xmms skifter sang osv? Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har akkurat samme problemet, forbanna irriterende.. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kjører dere 'sound server', f.eks. esound (esd) eller artsd (som medfølger kde)? Hvis ikke kan det vær andre programmer som benytter seg av sjansen når lydkortet (/dev/dsp) ikke er i bruk og spytter ut all lyden av feilmeldinger ol. som har samlet seg opp mens xmms brukte /dev/dsp Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 artsd er enabla ja Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 men hvis de andre progsene prøver å bruke dsp, vil ikke en sound-daemon slippe dem til når det ikke er noen som bruker daemonen? Hmmm.. artsd gjør ikke det nei... Derfor jeg altid måtte ta "kill 2525" (2525 er pid til artsd når du har boota opp fc1 rett i KDE . Ja, pr. i dag vet jeg at "killall artsd" ville vært bedre...) når jeg skulle bruke rhythmbox under KDE... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå