CSSSK Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Prøvde det geniale programmet som følger med XP i dag... Det gjør slik at du skal kunne gå tilbake til et punkt du har bestemt tidligere, f.eks når du har en clean install av XP. Du skal også kunne angre handlingen, slik at du skal kunne få tilbake alle instillingene dine... "The process is completely reversible"... Yeah right! Som nevnt i en annen post her har jeg et stort problem ang. koding av Divx. Etter å ha lasta ned hundreogørten forskjellige divx-program så funker det fortsatt ikke, så jeg begynner å bli ganske varm i toppen... Så får jeg det innfallet at jeg skal stole på lillemyk og teste ut denne "System recovery" som skal kunne løse alle problemer... Jada, alt så ut til å funke bra. En clean install av XP møter meg etter omstart. Jeg reinstallerer et par divx-program og tester om det funker... Nei, selvfølgelig ikke (hadde vel eeegentlig ikke regna med det heller). Jaja, tenker jeg og går til system recovery for å få tilbake alle instillingene. Windows restarter, men når det er ferdig lasta, kommer en kjekk liten melding som sier at det ikke er mulig å gjenopprette en dritt... Så nå sitter jeg her med en harddisk full av program, men ingen av dem er egentlig installert, så jeg må formatere hele greia... ARGH! At det er mulig å lage et sånt program som ikke funker!!! "Completely reversible bla bla bla" Skal ALDRI stole så blindt på Micro$oft igjen! Og nei, det ikke en beta-versjon av XP. Jeg kjører build 2600... Hadde kjørt Linux for lenge siden hadde det ikke vært for at "alle" bruker Windows... Hvorfor kan ikke bare alle slutte å bruke Windows?? :smile: [ Denne Melding var redigert av: CSSSK på 2001-11-03 17:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå