eblth Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Det funket kjempe!! Takk skal du ha askeladden2004! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Er kjempe fornøyd med min 7610. Likte den kommentaren med for mange taster Ingen død pixler og alt av oppsett fungerer her etter at jeg satt opp alt manuelt, har dårlig erfaring med 20 kroners sms r som bare kødder det til uansett. Har dessverre ikke fått koblet til denne PC n ennå, da den pga noen musikk programmer jeg har brukt tidligere kun kjører Win98SE, men dette ryker ut til helga da blir det XP og får testa softwaren som følger med. Håper ikke det drøyer før det kommer alternativ deksler, ser ut som det ikke skal alt for mye til at det sorte får riper eller ser jalla ut pga fingeravtrykk osv. Tastene har vært mye enklere å bruke enn jeg trodde, skriver mye raskere på denne enn på Siemens S55 som nå er pakket vekk... Får vel bare roe litt ned til 1 august da Chess setter ned prisen på GPRS Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 For mange knapper? Og hvilke knapper skulle de spart seg for? Er mulig jeg er den eneste men har ikke bruk for den knappen med blyanten på, syns også ring og legg på knappene er overflødige da man kan bruke de knappene som er innfor til samme funksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå