genser Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 En ting, dere som har/vet mye om 7610: Dette programmet som finner innstillinger som mms og gprs automatisk, er det lett å bruke, og virker det? takk for raske svar Den fikk satt opp innstillinger, men nei, de funker ikke. MMS funket, men funker ikke nå lenger. Det tyder på at det bare er noe galt med mine innstillinger. GPRS-oppsettet den lagde derimot har aldri funket for meg. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei. Kunne en av dere som har fått telefonen bekrefte om den har de 2 forhånds installerte spillene? (Snake & Mix Pix). Har lest på en annen nettside at spill mappen til flere nye 7610 eiere var tom......?!? Takker for svar! Spill mappen var tom her også Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) ups... dobbelpost. sorry Endret 22. juni 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 En ting, dere som har/vet mye om 7610: Dette programmet som finner innstillinger som mms og gprs automatisk, er det lett å bruke, og virker det? takk for raske svar Det fungerer suverent, er enkelt å bruke. Har testet det opp mot både netcom og chess Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Så det var litt delte erfaringer med det programmet for automatisk oppsett av mms osv... Men går det f.eks ikke an å bruke innstillingene til Nokia 6600... De er jo så og si like.. Eller...? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvorfor bruke oppsettet til Nokia 6600? Netcom har innstillinger til 7610. Det var de jeg brukte, og ikke det programmet i mobilen. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Hvorfor bruke oppsettet til Nokia 6600? Netcom har innstillinger til 7610. Det var de jeg brukte, og ikke det programmet i mobilen. Jeg har telenor, og da jeg sjekka i stad hadde de ikke fått 7610... Noen som vet om noen steder (inpoc o.l.) som har innstillingene... Dintelefon.no har hvertfall ikke... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har telenor, og da jeg sjekka i stad hadde de ikke fått 7610... Noen som vet om noen steder (inpoc o.l.) som har innstillingene... Dintelefon.no har hvertfall ikke... Bruk 6600 oppsettet med Telenor, det gjorde jeg, funker som bare det. Er jo nesten helt like tlf. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Telenor ja... De er alltid treige med å få oppsettene klare. Slik var det med 6600 også. Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Noen som vet hvordan en død pixel ser ut?? Er det f. eks. bare en rød prikk på alle bilder man tar?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Noen som vet hvordan en død pixel ser ut?? Er det f. eks. bare en rød prikk på alle bilder man tar?? Noe sånt ja... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis det er en liten prikk, eller flere prikker som blinker og ikke er som resten av skjermen så kan det være en død piksel. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Noen som vet hvordan en død pixel ser ut?? Er det f. eks. bare en rød prikk på alle bilder man tar?? Ta for eksempel et bilde, HELT svart sådan, og se på det i fullscreen. Så ser du at en eventuel død pixel skilder seg ut. Eventuelt kan du få skjermen til å være helt hvit, f.eks. under oppstart, eller ved bruk av "lommelykt" programmet Torch (lyser opp skjermen helt hvit), og her ser du uten tvil om du har en død pixel eller ikke. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 fikk min 7610 på lørdag og i går ville ikke skjermen sammarbeide mer, den delte seg opp i 3 deler og viser masse horisontale linjer, ellers en fin telefon men syns den har for mange knapper, er flere knapper som de kunne ha spart seg for Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 For mange knapper? Og hvilke knapper skulle de spart seg for? Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 For mange knapper ?! Alle knappene er jo der for at du skal få det lettere.. Og slipper flere funksjoner på samme knapp. Fungerer meget bra, synes jeg! Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg ba Telenor sende meg oppsettet til 6600 og det gikk helt greit. Jeg hadde ingen problemer med å koble meg til GPRS. Jeg skjønner imidlertid ikke hvordan jeg kan få valgt Yahoo email konto som postkasse..hvis det overhodet er mulig. Jeg får mobilpost av Telenor nå, det er gratis. Aner ikke hvordan den vil virke enda. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Hallo! Fikk min 7610 i går, og jeg er storfornøyd! Ingen døde pixler, og vakker telefon! Men har litt problemer med å koble den til dataen med kabel... Den menyen for Nokia PC Suite vises (med masse ikoner i kategorier nedover) og når jeg trykker på synkroniser (med kontakter, kalender osv.) vises det "7610 tilkoblet", og jeg får opp en liste med alle kontaktene mine... Så den er tilkoblet... Men hva skal jeg trykke på hvis jeg vil sende bilder o.l. til/fra mobilen? takker og bukker for svar! Endret 26. juni 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Jeg gjør det slik: koble til telefon og kabel Åpne Min datamaskin høyreklikk på Nokia iconet som da har dukket opp aktiver Nokia browser åpne image mappen..må klikke til du finner rett mappe med fotos Drag og drop dem over til PC'n. Jeg tok dette på hukommelsen...håper det stemmer. Det er mulig du bare kan åpne programmet og klikke på transfer files. Har ikke forsøkt det enda. Voila. Endret 26. juni 2004 av askeladden2004 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 ja så enkelt , så enkelt Ehh, tror de har litt mere bugs med k700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå