Gå til innhold

Til Nokia 7610 eiere - Mye galt/bugs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjelder angrefristen hos vanlige butikker også? Har nemlig tenkt å kjøpe fra en butikk..

dessverre ikke :(

men selv har jeg tenkt å spørre karen i butikken om jeg får bytte telefonen hvis den har døde pixler, er jo verdt forsøket? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det med døde pixler er jo greit, om du kjøper i butikken regner jeg med at selgeren er såpass "selger" at han lar deg prøve den telefonen du skal ha, da ser du jo om det er ålreit for deg.

Og kjøper du på nettet, har du jo den berømte angrefristen

Trenger jeg si mer?

Lenke til kommentar
Det med døde pixler er jo greit, om du kjøper i butikken regner jeg med at selgeren er såpass "selger" at han lar deg prøve den telefonen du skal ha, da ser du jo om det er ålreit for deg.

Litt vanskelig, dem sitter jo ikke med opplada batterier? :dontgetit: Ikke på klartsvar i skien i hvertfall

Lenke til kommentar
Ikke noe døde pixler her heller... men så har jeg levert inn mobilen siden de solgte den brukt til meg uten å si ifra, så vi for se om det noen døde pixler på min neste 7610....

ja fy faen, klart svar i skien prøvde å selge meg en brukt telefon i dag! :thumbdown: Jeg la heldigvis merke til det, og da begynte fyren å si "ja, vi er jo ærlige og sier det som det er, ..." og la fram historie om fyr som hadde kjøpt den, funnet ut at det ikke var radio og så levert den tilbake... men da er det jo en brukt vare, og jeg skal ikke betale ny pris! :realmad:

skrev meg opp på venteliste igjen etter 7610 sølv, men tenker jeg skal ut i morra og finne annen forhandler.

edit: yey, post # 100 :D Dog tragisk at det tok meg 3 år... lurker for mye :p

edit2: takker Navy :D

Endret av oycob
Lenke til kommentar

Hei.

Kunne en av dere som har fått telefonen bekrefte om den har de 2 forhånds installerte spillene? (Snake & Mix Pix). Har lest på en annen nettside at spill mappen til flere nye 7610 eiere var tom......?!?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Hei.

Kunne en av dere som har fått telefonen bekrefte om den har de 2 forhånds installerte spillene? (Snake & Mix Pix). Har lest på en annen nettside at spill mappen til flere nye 7610 eiere var tom......?!?

Mappen var tom hos meg.

Lenke til kommentar
Hei.

Mappen var tom hos meg.

Det kan vel lastes ned fra Nokia sine hjemmesider... Tror de har noen sånne spill der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...