Singh tha king Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den har trippelbånd (GSM900/1800/1900) ok, det var det jeg trodde! Helt til jeg leste en plass der det stod at den var 2 bånds telefon... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Har lest mye at man må ha minst tre døde pixler for å få reprasjonen på garantien, men hvis jeg har en, så bryter ragnarokk løs! Endret 21. juni 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Bruk angreretten hvis du bestiller fra nett Lenke til kommentar
eblth Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Gjelder angrefristen hos vanlige butikker også? Har nemlig tenkt å kjøpe fra en butikk.. Har hørt noe om 30 dager hos Expert eller noe... Endret 20. juni 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
oycob Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Gjelder angrefristen hos vanlige butikker også? Har nemlig tenkt å kjøpe fra en butikk.. dessverre ikke men selv har jeg tenkt å spørre karen i butikken om jeg får bytte telefonen hvis den har døde pixler, er jo verdt forsøket? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Gjelder angrefristen hos vanlige butikker også? Har nemlig tenkt å kjøpe fra en butikk.. Har hørt noe om 30 dager hos Expert eller noe... Er ikke det 30 dagene hos elkjøp? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Yes, 30 dager er Elkjøp. Genialt om man vil teste ut en tlf. Er det noen som har kjøpt 7610 og IKKE fått død(e) pixel? Jeg har en på min som jeg akkurat kjøpte, og en kompis kjøpte og en 7610 også den med en død pixel... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har ingen døde piksler. Så vidt jeg vet så er det deg og arehei som har fått døde piksler av de som har 7610 her på forumet. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det med døde pixler er jo greit, om du kjøper i butikken regner jeg med at selgeren er såpass "selger" at han lar deg prøve den telefonen du skal ha, da ser du jo om det er ålreit for deg. Og kjøper du på nettet, har du jo den berømte angrefristen Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
emptyasme Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har heller ikke noen døde pixler. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 faktisk ikke et fnugg med problemer eller døde pixler hos meg heller. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det med døde pixler er jo greit, om du kjøper i butikken regner jeg med at selgeren er såpass "selger" at han lar deg prøve den telefonen du skal ha, da ser du jo om det er ålreit for deg. Litt vanskelig, dem sitter jo ikke med opplada batterier? Ikke på klartsvar i skien i hvertfall Lenke til kommentar
-imen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ikke noe døde pixler her heller... men så har jeg levert inn mobilen siden de solgte den brukt til meg uten å si ifra, så vi for se om det noen døde pixler på min neste 7610.... Lenke til kommentar
oycob Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Ikke noe døde pixler her heller... men så har jeg levert inn mobilen siden de solgte den brukt til meg uten å si ifra, så vi for se om det noen døde pixler på min neste 7610.... ja fy faen, klart svar i skien prøvde å selge meg en brukt telefon i dag! Jeg la heldigvis merke til det, og da begynte fyren å si "ja, vi er jo ærlige og sier det som det er, ..." og la fram historie om fyr som hadde kjøpt den, funnet ut at det ikke var radio og så levert den tilbake... men da er det jo en brukt vare, og jeg skal ikke betale ny pris! skrev meg opp på venteliste igjen etter 7610 sølv, men tenker jeg skal ut i morra og finne annen forhandler. edit: yey, post # 100 Dog tragisk at det tok meg 3 år... lurker for mye edit2: takker Navy Endret 21. juni 2004 av oycob Lenke til kommentar
Navy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Har hatt Nokia 7610 siden fredag og kan ikke si noe negativt om den, ang. de døde pikslene så har jeg ingen.. Edit: Gratulerer med 100 innlegg Oycob. Endret 21. juni 2004 av Navy Lenke til kommentar
Mylv Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei. Kunne en av dere som har fått telefonen bekrefte om den har de 2 forhånds installerte spillene? (Snake & Mix Pix). Har lest på en annen nettside at spill mappen til flere nye 7610 eiere var tom......?!? Takker for svar! Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei. Kunne en av dere som har fått telefonen bekrefte om den har de 2 forhånds installerte spillene? (Snake & Mix Pix). Har lest på en annen nettside at spill mappen til flere nye 7610 eiere var tom......?!? Takker for svar! Mappen var tom hos meg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Dere kan få ny skjerm ved tilogmed kun 1 pixel. Det fikk jeg iallefall... Bare stikk til verkstedet og prøv lykken Lenke til kommentar
eblth Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 En ting, dere som har/vet mye om 7610: Dette programmet som finner innstillinger som mms og gprs automatisk, er det lett å bruke, og virker det? takk for raske svar Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei. Kunne en av dere som har fått telefonen bekrefte om den har de 2 forhånds installerte spillene? (Snake & Mix Pix). Har lest på en annen nettside at spill mappen til flere nye 7610 eiere var tom......?!? Takker for svar! Mappen var tom hos meg. Det kan vel lastes ned fra Nokia sine hjemmesider... Tror de har noen sånne spill der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå