eblth Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hallo! Vurderer veldig sterkt å kjøpe Nokia 7610, så jeg ringte til min onkel som jobber i en mobil/data/elektronikk-butikk... Han sa de hadde solgt et par av dem, men han hadde ikke selv prøvd den ennå... Han sa også at det var ikke ennå kommet ut så mye oppsett for mms/wap osv. ettersom den er så ny (bryr meg ikke såå mye, men...) Men han sa jeg burde vente litt, så skulle han snakke med en av de som hadde kjøpt, om det var noen problemer med den osv osv (for den er så dyr, så det er kjedelig hvis noe ikke funker)... Men problemet er at jeg er ikke en tålmodig sjel av natur... Så jeg vil ha den mobilen NÅ! Jeg har lagt merke til at en del på forumet har 7610, og det hadde vært kjempe om dere kunne skrevet noen ting som dere ikke er glad over og motsatt... Leste test i nyeste Mobil, og som minus stod det at det var litt trege menyer... Er dette tilfelle? (noen som kan sammenligne tregheten med f.eks 7250(i)?) Jeg liker designet, så det motargumentet kan dere droppe... Tusen Takk for raske svar! Endret 18. juni 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nå snakker jeg etter min egen erfaring. At det ikke har kommet oppsett for mms/gprs osv er helt feil. Netcom har hvertfall oppsettene klare, ikke slik som da 6600 kom ut og da måtte vi vente. Ellers syns jeg faktisk at menyen er raskere enn på min 6600. Eneste som er litt treigt er galleriet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 med 6600 var det jo bare å putte opsettene inn manuelt så fungerte det Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Anågende det med oppsett, så er det et veldig bra program som følger med Nokia 7610 som. Det er et wizard program som du kjører og da finner den ut hvilken operatør du har, og legger inn mms, wap, gprs, og internett koblinger til telefonen din, kjapt og enkelt og tar maks 1min =) Minus og pluss med telefonen, tja, har bare hatt den et par dager, så batteriet vil jeg ikke kommentere ennå. Men treg telefon, fra og gå fra 6230 - denne så ja, da er den treg, men symbian er fullpakka av programmer, så det var som forventet, litt småtreg er den nok. Utenom det tror jeg ikke at jeg har noen negative meninger om telefonen! Lenke til kommentar
-imen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fin mobil! Verdt pengene! Bra skjerm. Det som trekker ned er vel at det ikke er sterero og at nummer 3 knappen er litt i det minste laget. Definitivt verdt pengene! Det derre med at det ikke har kommet mms/wap er bare tull. Surfa og sendte mms i går på mobben.... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Wizarden fungerer veldig bra til å aktivere mms, gprs osv. Jeg har ingenting å klage på med denne telefonen etter en ukes bruk, (syns faktisk 3 tasten fungerer bra den og.. ) Ingenting å klage på, utenom det opplagte, selvsagt; at jeg syns de skulle fyrt inn stereo lyd. Men utover det er jeg 100% fornøyd med mobilen, og det med at den er "treg" kan vel forklares med ett ord, ja; symbian. Men vil ikke kalle den treg akkurat. Ikke tregere enn jeg hadde forventet. Raskere enn andre symbian mobiler sikkert. (har ikke prøvd andre, så jeg vet ikke). Men så langt syns jeg prisen er verdt å betale, for personlig syns jeg etter en uke med symbian at det rett og slett er helt genialt! Tror aldri jeg kommer til å bli lei en telefon med symbian! Og mulighetene er jo så mangfoldige at det er en fryd! Her kan du se at også Itavisen.no er meget fornøyd med mobilen.. Batterilevetiden syns jeg er helt akseptabel.. Alt i alt en genial telefon jeg absolutt vil anbefale, og uten tvil si at den er verdt vært minste øre! Edit: Sammenlignet med 7250i er vel menyene tregere ja, men med god grunn også.. Endret 18. juni 2004 av Naxos Lenke til kommentar
askeladden2004 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er riktig at ikke alle leverandører har oppsett for wap/GPRS osv enda. Telenor hadde i alle fall ikke noe senest i går! Jeg ringte imidlertid service telefonen dere og ba dem sende meg oppsett for Nokia 6600 og det funka helt bra! Ikke noe problem der. Bilde kavliteten på foto du tar er imidlertid ingenting å skryte av! Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kommer du med det tåpelige utsagnet der, igjen. Tipper du ventet deg et 4mp digtalt kamera jeg... Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er riktig at ikke alle leverandører har oppsett for wap/GPRS osv enda. Telenor hadde i alle fall ikke noe senest i går! Jeg ringte imidlertid service telefonen dere og ba dem sende meg oppsett for Nokia 6600 og det funka helt bra! Ikke noe problem der. Bilde kavliteten på foto du tar er imidlertid ingenting å skryte av! Til å være dagens mobil så er det det beste kameraet. - Telenor, som chess bruker har gprs opsett og mms, dette fikk jeg da tilsendt igår! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Hjelper ikke om kameraet har 300 megapixler om det står en sau bak og ikke kan ett fnugg om det å ta bilder... Jeg har tatt nesten 100 bilder på 2 dager og ser bedre ut enn jeg hadde håpet på. Endret 18. juni 2004 av JoonGoii Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Med det innebygde programmet er det overhode inget problem å ordne innstillingene til GPRS og MMS! Og til askeladden: Å si 7610 er dårlig er fordi du sammenligner med kjempebra dyrt kamera. Det blir som å si en ferrari er dårlig fordi ei romferge går raskere! Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Noe som har noe å si om 7610 den første uken som dere har hatt mob?Noe negativt,det med at den ikke støtter stereo vet jeg,spiller ingen rolle for meg,har mp3-spiller,har bestilt den Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Eneste negative jeg har å si på denne telefonen, bortsett fra mangel på stereo: -- Den bruker RS-MMC, jeg hadde foretrukket MMc. -- Kameraet var litt skuffende. -- Stor sjanse for at du får døde pixler i skjermen. -- Prisen. Alt i alt en bra telefon, men jeg synes man får ekstremt lite for pengene. Men hvor mye det betyr får være opp til hver og en.. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 er ikke nokia 7610 trippel bånd? eller er den 2 bånd? Lenke til kommentar
zand Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Den har trippelbånd (GSM900/1800/1900) Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg fikk også en død piksel. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Som jeg skrev i en tidligere post, så blir det RAGNAROKK hos Telebutikken (eller hvor jeg kjøper den) hvis jeg har døde pixler!!! Om det er 1 eller 20 døde pixler skal jeg ha ny telefon altså! Endret 19. juni 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvordan kan man se at det er døde pixler på mobilen?? Er det bare en rød prikk som er rød hele tiden?? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvordan kan man se at det er døde pixler på mobilen?? Er det bare en rød prikk som er rød hele tiden?? Rød, blå, grønn, sort... Det er samme hvilken farge det er, men at en pixel er konstant samme farge betyr at den er død. Tror man har rett til ny mobil hvis en pixel er død, er ihvertfall sånn med LCD skjermer! Lenke til kommentar
oycob Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Problemet er at det ikke er slik med lcd-skjermer at du kan få ny hvis kun noen få pixler er døde. Det er iso klasser til skjermene som definerer hvor mange døde pixler som er akseptabelt. Hvordan dette egentlig er med mobiler vet jeg ikke, men håper kanskje noen andre her gjør? Lurer litt selv, ble redd for å få døde pixler på min når jeg får den! Noen som vet om vi kan kalle det fabrikasjonsfeil eller .no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå