:---{D Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hey hey!! HAr veldig lyst til å legge inn Scary movie 3 på mobilen min. Filmen er 1 time og 14 min lang og har en størrelse på 61,9 mb når den er konvertert.. Har dessverre bare en 3650 og sliter litt med "RAM´en"... Tar store filmer like stor RAM-plass som små??? Klarer og spille av små filmer skjønner du, man jeg har ikke prøvd med noen store enda.... Håper på svar!! Hilsen Tomat-Ulf. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er jo bare å prøve da.. Tviler på at du trenger mer RAM uansett om filmene er større.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tror ikke det, men den suger vel litt ram for å få en jevn stream. er nok lurest å ikke ha for mye i bakgrunnen. Har testet en film på 18mb og det gikk greit på min 6600 (med programmet smartmovie). Tror minnet som var ledig var på 10mb, kan det stemme? er søren meg ikke sikker på hvor mye ram den har... Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Størrelsen på filen har ikke noe å si.. men kvaliteten du stiller inn på smart movie på bilde og lyd er avgjørende Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Er smart movie jeg bruker ja... Og har en film med gode instillinger som funker fra før, så da bør det vel funke ettersom at jeg bruker dårligere innstillinger nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå