bergetun Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Er det noen som kan anbefale en god C# tutorial for nybegynnere paa nett ? Jeg kan en del C og Java men har lyst aa leare meg ett tredje spraak som jeg kan raskt programmere ett gret program i. Takker ### Topic endret av moderator ### Endret 19. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Klette Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 ww.thecodeproject.com har mye fint, sjekk der Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Takker for den linken der.. Genial side !! Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Prøv Inside C# eller C# - How to program. Begge de bøkene er grei. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Takker for tipset. Men klarte aa beherske C# ganske saa lett siden C# er nesten en direkte rip fra Java Helt utrolig hvor likt det er .. Utrolig kjapt egentlig. Har ikke proevd det i windows enda bare i Linux (Mono) Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 jeg skriver daglig. er et flott språk, og blir bedre så snart generic kommer:) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hva mener du ? Naar generic kommer ? Lenke til kommentar
alftore Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 En annen god side er GotDotNet Se spesielt på quickstarts http://samples.gotdotnet.com/quickstart/ Lenke til kommentar
alftore Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hva mener du ? Naar generic kommer ? Microsoft jobber med neste versjon av C# som vil inkludere en ny feature kallt generics Anders Hejlsberg - What's so great about generics? http://msdn.microsoft.com/vcsharp/default.aspx Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Gidder du å forklare hva det er fornoe ? Generic altså ..? Vet hva ordet betyr men ikke hva microsoft mener med å legge inn generic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå