Joachim_F Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Neste helg kommer Funcom til å feire at MMORPG-spillet Anarchy Online har vært i drift i hele tre år. Les hele artikkelen her Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Å så lyst jeg har til å prøve det! Har 30 dager gratis liggende her, men har ikke lyst til å begynne på ISDN, blir bare dyrt og laggy Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Gratulerer så mye, Funcom! Utrolig godt gjort å hevde seg såpass bra i det vanskelige og konkurransepregede MMORPG-markedet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) I tillegg vil alle de aktive abonnentene få tre 30-dagers spillnøkler på e-post, og disse vil gi gratis tilgang til Anarchy Online og ekspansjonspakkene Notum Wars og Shadowlands. Det er opp til abonnentene selv å velge hva de vil gjøre med disse, og om de ønsker det kan de gi dem videre til venner eller bruke dem selv. Tilbudet gjelder bare de som innehar et aktivt (betalt) abonnement på den 27. juni Så dette vil si; om jeg re-aktiverer abonnementet mitt inn den 27 Juni, får jeg 4 mnd spilletid egentlig? 3 x 30 dager pluss den mnd jeg betaler for? Med samme account og saker? Endret 20. juni 2004 av Complexion Lenke til kommentar
assagab Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Så dette vil si; om jeg re-aktiverer abonnementet mitt inn den 27 Juni, får jeg 4 mnd spilletid egentlig? 3 x 30 dager pluss den mnd jeg betaler for? Med samme account og saker? Tror spillenøkler er det du får me spillet, når du kjøper det, som brukes for å lage en konto, der de første 30 dagene er betalt. Selv har jeg allerede 2 slike nøkler som jeg fikk med Shadowlands og Notum Wars Poenget fra Funcoms side er at du selv ikke trenger disse, dersom du allerede har en konto, og derfor gir dem bort, slik at Funcom får flere kunder. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Aha, det er vel sånn det er ja. Da gidder jeg ikke å gjøre det selv, i og med at de de fleste av kameratene som spiller MMORPG allerede har Anarchy Online også. 3 år er ganske sterkt, så det får FunCom ha gratulasjoner for! Lenke til kommentar
Quale Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jepp Jepp. Morro med Funcom og AO. Det så stygt ut en stund men det var mye bra med AO og de klarte seg fint alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg