Gå til innhold

'socket 478 retension module'

zzznork

Anbefalte innlegg

Hjelp:

Prosessorkjøleren min sitter løst, da det ene festet til hovedkortet er sprekt.

Det er en 478 socket, og 'festet' heter 'socket 478 retension module' på engelsk. Hvor får jeg kjøpt sånt??? Prata med MPX og Komplett og sånt (Kjøpt kortet på MPX) - og de var bare flåsete og ba meg kjøpe nytt hovedkort!!!

Eventuelt hvordan kan jeg omgå problemet og montere en kjøler og vifte med skruer - hva trenger jeg? (Som du skjønner er jeg ganske grønn )

Setter pris på hjelp her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nok bli vanskelig å montere kjøleren med skruer hvis den ikke har festeanordninger for dette. Da må du kjøpe ny vifte, f.eks. fra microplex.no.

Standardfesteanordning får du vel ikke kjøpt seperat men mpx skal jo hjelpe deg og er det noe som følger med hovedkortet så er det vel delevis defekt. Send en mail til i en hyggelig tone og spør

Lenke til kommentar
Hjelp:

Prosessorkjøleren min sitter løst, da det ene festet til hovedkortet er sprekt.

Det er en 478 socket, og 'festet' heter 'socket 478 retension module' på engelsk. Hvor får jeg kjøpt sånt??? Prata med MPX og Komplett og sånt (Kjøpt kortet på MPX) - og de var bare flåsete og ba meg kjøpe nytt hovedkort!!!

Eventuelt hvordan kan jeg omgå problemet og montere en kjøler og vifte med skruer - hva trenger jeg? (Som du skjønner er jeg ganske grønn )

Setter pris på hjelp her...

Kjøp et defekt socket 478 hovedkort eller et veeeeldig gammelt s-478 hovedkort. Så tar du av festen og skru den på ditt hovedkort ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...