Same- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kan hvem som helst spille beta'en? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvem som helst som kommer inn ja... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Griphons og hippogryphs er ikke vanlige mounts... det er mer som å ta et fly fra et sted til et annet... du styrer dem ikke selv, du bare sier hvor du vil også flyr den deg dit. Vanlige mounts er: Human: Hest Dwarf: Ram(geitebukk) NE: Nightsaber(panter) Gnome: Mechanostrider Orc: Ulv Undead: Undead Steed(skjelett-hest) Tauren: Ingen (plains running) Troll: Raptor I tillegg kan warlocks summone en nightmare og paladins kan gjøre en quest for å få en "charger"... sansynligvis en slags hest... Blizzard har en side om mounts her! Jeg er 90% sikker på at du også får flygende mounts. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvem som helst som kommer inn ja... Som kommer inn? Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 I USA var jo andelen av de som søkte som kom inn rundt 10% da, så sjansen er vel ikke uhemmet mye større her i Norge heller med det første. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Som kommer inn? Du må spørre om du blir med, så blir du kanskje plukket ut. Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Gleder meg greit til WoW kommer ja, har jeg gjort lenge. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Gleder meg greit til WoW kommer ja, har jeg gjort lenge. Du henger her også ja DemoNsouL ZiToC her Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Du henger her også ja DemoNsouL ZiToC her Neimen, hesann, er det ikke den kar'n Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Mail fra Blizzard: "Blizzard Entertainment today announced the 5th July 2004 as the date players can start signing up for the European Closed Beta of its eagerly awaited MMORPG, World of Warcraft. Potential testers will be able to register online through the official European Blizzard websites for the English, French and German speaking markets." Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 *hake av 5 juli i kalenderen* Håper jeg blir valgt ut ja Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Mail fra Blizzard: "Blizzard Entertainment today announced the 5th July 2004 as the date players can start signing up for the European Closed Beta of its eagerly awaited MMORPG, World of Warcraft. Potential testers will be able to register online through the official European Blizzard websites for the English, French and German speaking markets." Jeg var raskere enn deg TST Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 WoW BETAen er vel åpen for mer enn det Britiske, Franske og Tyske markedet vel? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvor i all verden har du hørt at Europa betaen bare gjelder de landene? Hvis du leser FAQ'en så skjønner du at du er totalt ut på bærtur Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Hvor i all verden har du hørt at Europa betaen bare gjelder de landene? Hvis du leser FAQ'en så skjønner du at du er totalt ut på bærtur Jada. Jeg som kun leste litt for fort her. Fant desuten svaret på #Gamer.no Har også lest FAQen før, men da jeg leste litt fort gjennom den linken over begynte jeg å tvile litt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Glede meg kjempemasse Men ang. mounts (?), vil det være forskjell på de? hester løper fortere enn noe annet? osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå