Gå til innhold

Signup til Europe Beta starter snart :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Griphons og hippogryphs er ikke vanlige mounts... det er mer som å ta et fly fra et sted til et annet... du styrer dem ikke selv, du bare sier hvor du vil også flyr den deg dit.

Vanlige mounts er:

Human: Hest

Dwarf: Ram(geitebukk)

NE: Nightsaber(panter)

Gnome: Mechanostrider :D

Orc: Ulv

Undead: Undead Steed(skjelett-hest)

Tauren: Ingen (plains running)

Troll: Raptor

I tillegg kan warlocks summone en nightmare og paladins kan gjøre en quest for å få en "charger"... sansynligvis en slags hest...

Blizzard har en side om mounts her!

Jeg er 90% sikker på at du også får flygende mounts.

Lenke til kommentar

Mail fra Blizzard:

"Blizzard Entertainment today announced the 5th July 2004 as the date players can start signing up for the European Closed Beta of its eagerly awaited MMORPG, World of Warcraft. Potential testers will be able to register online through the official European Blizzard websites for the English, French and German speaking markets."

Lenke til kommentar
Mail fra Blizzard:

"Blizzard Entertainment today announced the 5th July 2004 as the date players can start signing up for the European Closed Beta of its eagerly awaited MMORPG, World of Warcraft. Potential testers will be able to register online through the official European Blizzard websites for the English, French and German speaking markets."

Jeg var raskere enn deg TST :yes:

Lenke til kommentar
Hvor i all verden har du hørt at Europa betaen bare gjelder de landene? Hvis du leser FAQ'en så skjønner du at du er totalt ut på bærtur ;)

Jada. :p

Jeg som kun leste litt for fort her.

Fant desuten svaret på #Gamer.no

Har også lest FAQen før, men da jeg leste litt fort gjennom den linken over begynte jeg å tvile litt. :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...