Gå til innhold

Signup til Europe Beta starter snart :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fare for det  Eneste MMORPG jeg kommer til å betale for..

Du slipper å betale (abonnement) For GuildWars. Jeg ville også vurdert å betale for Darkfall. Det er norsk og hvis det holder bare endel av det det lover, blir det knallbra. Darkfallonline.com

Forventningene til WoW tror jeg muligens flyter mye på Blizzard alene. Vet ikke hvor innovativt WoW blir. Tror ikke jeg orker et grind spill til, men prøve det skal jeg nok.

Lenke til kommentar
Fare for det  Eneste MMORPG jeg kommer til å betale for..

Du slipper å betale (abonnement) For GuildWars. Jeg ville også vurdert å betale for Darkfall. Det er norsk og hvis det holder bare endel av det det lover, blir det knallbra. Darkfallonline.com

Forventningene til WoW tror jeg muligens flyter mye på Blizzard alene. Vet ikke hvor innovativt WoW blir. Tror ikke jeg orker et grind spill til, men prøve det skal jeg nok.

De skal prøve å få vekk den grindingen, f.eks. kan utforskere (sånn som meg, elsker å bare reise rundt å se meg omkring) få XP for å entre nye områder og diverse :)

Lenke til kommentar

Det høres bra ut. Gad se et morp som belønner andre aktiviteter på linje med hack'n slash i forhold til exp og stash. Kanskje det blir WoW?

Forøvrig så har repeating activity = experience points = levels gjerne den uheldige virkning at det blir the grind for alle uansett om man "kan gjøre andre ting også og få noe igjen for det" Eller ikke. Det går hovedsaklig på innhold. Er spillet bygget opp som et grind spill så er det nettopp det det handler om enten man oppdager nye områder eller lager støvler eller dreper monstere. Det handler om å komme seg opp på neste level og den slags tar desverre livet av historie orientert innhold/dramaturgi med uhyggelig effektivitet.

Dette er da hovedsaklig generelle betraktninger, jeg har overhodet ikke noe imot WoW spesielt. Tvert imot ser det ganske snasent ut. 8)

Lenke til kommentar

Ettersom jeg har skjønt så får man mest exp ved å gjøre quests. Ikke bare som premie når man er ferdig, men gjennom å drepe monstre, oppdage nye omeråder osv mens man gjør quests. Og det virker som det er sinnsykt mange quests (ikke alle er like interesante kanskje, men likevel..) så folk nesten alltid har massevis av quests å velge mellom. De fleste quests kan bare gjøres en gang så jeg vil ikke kalle det grinding....

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med å uttrykke hvor glad jeg er :D

Gleder meg så sinnsykt!

Jeg og ;)

Ble nesten litt skuffet når jeg så denne tråden. Hadde tenkt å holde nyheten for meg selv så det ikke ble så mange søkere :=)

Hadde vært så grisefett å kommet med på betatestingen.

Lenke til kommentar
Jeg har problemer med å uttrykke hvor glad jeg er  :D

Gleder meg så sinnsykt!

Jeg og ;)

Ble nesten litt skuffet når jeg så denne tråden. Hadde tenkt å holde nyheten for meg selv så det ikke ble så mange søkere :=)

Hadde vært så grisefett å kommet med på betatestingen.

Fy deg da.. ;)

*Setter www.blizzard.com som hjemme side*

Lenke til kommentar

Chokke, det er noe som heter rasiske muligheter, men de er ikke introdusert ennå, så alle rasene er like gode, men at tauren har plansrunning er jo en fordel.....

Har dere planlagt noen måte å komme inn på da? som feks å signe up 100 ganger :yes:

Lenke til kommentar

Det at Tauren har plainsrunning er fordi de ikke har egen "mount" som de andre, humans har feks griphons og ne hippos.

Og hvis man signer up med samme e-mail flere ganger, blir man vel diskvalifisert fra betaen.

Endret av vaskiZ
Lenke til kommentar

Griphons og hippogryphs er ikke vanlige mounts... det er mer som å ta et fly fra et sted til et annet... du styrer dem ikke selv, du bare sier hvor du vil også flyr den deg dit.

Vanlige mounts er:

Human: Hest

Dwarf: Ram(geitebukk)

NE: Nightsaber(panter)

Gnome: Mechanostrider :D

Orc: Ulv

Undead: Undead Steed(skjelett-hest)

Tauren: Ingen (plains running)

Troll: Raptor

I tillegg kan warlocks summone en nightmare og paladins kan gjøre en quest for å få en "charger"... sansynligvis en slags hest...

Blizzard har en side om mounts her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...