Crazy_Viking Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 komplett.no komplett.se komplett.co.uk alle sammen er nede! det synes jeg er veldig rart! de bruker jo ikke samme server i alle land!?gjør de vell..?? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 netshop.no er også nede for meg.. Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jau, har også lagt merke til dette. Får ikke pinga serveren engang. Enten så sliter de noe voldsomt, ellers så er det oppdateringer på gang (lite sansynlig i og for seg... da hadde de vel fortsatt hatt en web oppe som informerte om dette). Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jo, tror de bruker samme server i alle land ja. En gang jeg pinga forskjellige komplettbutikker fikk jeg ihvertfall samme IP fra alle. Og Netshop er nede hos meg med... Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Sikkert et storstilt hacker-attack på gang!! Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har allerede laga en tråd om netshop... Men visste ikke at det var SÅ store problemer ute å gikk... Kabelbrudd i vestfold? Komplett og netshop ligger jo rett i nærheten av hverandre... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Får håpe de oppdaterer så alt kommer i orden. Det er på tide at noe skjer. Nedtur om det er hackere som har gjort dette... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har allerede laga en tråd om netshop... Men visste ikke at det var SÅ store problemer ute å gikk... Kabelbrudd i vestfold? Komplett og netshop ligger jo rett i nærheten av hverandre... Komplett og Netshop er jo "samme" butikken så det er jo ikke unaturlig at de også lammes av Komplett sine problemer. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Siden vår er desverre nede på grunn av tekniske problemer hos vår internett leverandør. Vennligst ring 33 42 22 22 for kontakt ! Hilsen oss hos NetShop ! edit :jeg har ingen ting med netshop å gjøre,,,, limt inn Endret 18. juni 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Komplett og Netshop er jo "samme" butikken så det er jo ikke unaturlig at de også lammes av Komplett sine problemer. Heisan ! Vår nettside er dessverre nede grunnet problemer hos vår linjeleverandør Priority Telecom. Komplett bruker også "Priority", det er derfor vi begge er nede samtidig. Men å si at vi er samme butikk er ikke riktig (er jo nesten en fornærmelse det ), vi har en helt egen butikk som ikke har noen sammenheng med Komplett. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Komplett og Netshop er jo "samme" butikken så det er jo ikke unaturlig at de også lammes av Komplett sine problemer. Heisan ! Vår nettside er dessverre nede grunnet problemer hos vår linjeleverandør Priority Telecom. Komplett bruker også "Priority", det er derfor vi begge er nede samtidig. Men å si at vi er samme butikk er ikke riktig (er jo nesten en fornærmelse det ), vi har en helt egen butikk som ikke har noen sammenheng med Komplett. Der har dere rett! Dere (netshop) er jo suverene i forhold til komplett. Bare se denne tråden jeg har starta: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=259508&hl= Har også lagt inn erfaring (6'er) men den har ikke kommet igjennom enda... Dere er den raskeste webshop jeg har vært borti! Håper dere er like flink på service hvis det skulle være noe galt med varene (har vel hørt rykter om at dere er det)... Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) *woops* Endret 18. juni 2004 av Hooligan Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Komplett og Netshop er jo "samme" butikken så det er jo ikke unaturlig at de også lammes av Komplett sine problemer. Heisan ! Vår nettside er dessverre nede grunnet problemer hos vår linjeleverandør Priority Telecom. Komplett bruker også "Priority", det er derfor vi begge er nede samtidig. Men å si at vi er samme butikk er ikke riktig (er jo nesten en fornærmelse det ), vi har en helt egen butikk som ikke har noen sammenheng med Komplett. Ingen sammenheng utover at begge butikkene ble grunnlagt av samme mann da? Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Heisan ! Vår nettside er dessverre nede grunnet problemer hos vår linjeleverandør Priority Telecom. Komplett bruker også "Priority", det er derfor vi begge er nede samtidig. Men å si at vi er samme butikk er ikke riktig (er jo nesten en fornærmelse det ), vi har en helt egen butikk som ikke har noen sammenheng med Komplett. Ingen sammenheng utover at begge butikkene ble grunnlagt av samme mann da? Jo, det er vel korrekt på en måte det. Ikke misforstå oss, dette var ment som en spøk fra vår side, Komplett er en fantastisk butikk og en fantastisk bedrift ! Men vi må jo ha det litt moro også på fredag ettermiddag, er litt stille her når nettbutikken er nede for å si det sånn Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 At to butikker er blitt startet (og eies kanskje?) av samme person betyr jo ikke at de har noe med hverandre å gjøre da... Har det det da? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Komplett funker hos meg nå ihvertfall Og netshop også. Da har vel ISPn gjort jobben sin Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Komplett funker hos meg nå ihvertfall Og netshop også. Da har vel ISPn gjort jobben sin Jippi! da kan jeg inn å bestille ram!!! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Netshop funker ikke... Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Ikke? da sa jeg Jippi! litt for tidlig. Edit: JIPPI FOR POST #256!!!! neste mål: 512! Endret 18. juni 2004 av l_samu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå