Kitekat Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Brukte først fdisk og partisjonerte disken (25% Primær partisjon, 75% utvidet logisk partisjon) Installerte så Win2000 Pro på primær, og så formaterte jeg den andre partisjonen i windows. Den ble på ca. 27 GB, men omtrent 600 MB var allerede brukt selv om den nettopp var formatert og ikke inneholder noen filer. Er dette normalt? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Kanskje det ligger noen skjulte systemfiler der... (hint, hint) Lenke til kommentar
Kitekat Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Kan ikke tro det finnes noen filer der rett etter formatering. Jeg får vel prøve Partition Magic. Er det noe jeg bør passe på eller er det idiotsikkert? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Gå nå først på "mappealternativer" på menyen i ei mappe. Trykk på arkfanen "Vis" og klikk vekk "Skjul alle filer" og systemfiler o.l. Jeg hadde i hvert fall tidligere sånne systemfiler der... går selvsagt an å fjerne... Men er egentlig enig i at etter formatering så burde partisjonen vært tom for data... Lykke til! [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-04-17 09:44 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Du kan prøve et progg som heter Norton WipeInfo. Dette ligger i Norton Utilies. Med dette progget kan du forsikre deg at alle filer er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå