FJERNET111 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 http://gmail.google.com/support/bin/answer...r=7403&topic=-1 tja... står jo der at de deler ut invites til ymse folk, men at det er helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) HOHO.... Da har jeg også fått meg gmail konto.... Noen som vet hvor det står hvor mange invites man kan sende ut eller har?? Endret 23. juli 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Post removed by author... Endret 3. august 2004 av sdhild99 Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Dette e sikkert blitt svart på i tråden, men eg gidder ikke å lese alle inleggene...: Ka e Gmail? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ka e Gmail? www.gmail.com Google sitt svar på hotmail.com, men med 1 GB lagringsplass. Og ja, jeg ønsker en invite.. :-) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Dette e sikkert blitt svart på i tråden, men eg gidder ikke å lese alle inleggene...: Ka e Gmail? Les dem du. Er ikke mange sidene. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hatt gmail i noen timer nå, og jeg må si at jeg er oversaket over hvor bra system de har klart å sveise sammen.... Eller hva sier dere andre som også har det?? Skulle jeg få muligheten til å invitere noen skal jeg si ifra Lenke til kommentar
Xero Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Er det noen her som har gmail som kan invitere meg? Har bare sååå lyst på gmail! Endret 24. juli 2004 av XERO Lenke til kommentar
hemo Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Kva med å kjøpa seg ein Runbox-konto? Eg har no testa ut Runbox.no og har følgjande kommentar: Bra! Veldig bra! Koplinga mellom web, mobile, wap, pop og imap er suveren. Dette fungerte kjempebra! Treng du tilgang til din epost frå lommedata, mobiltelefon, web og Outlook (etc), så trur eg dette må vera ein av dei beste tenestene i Norge! Eg opplevde ingen æøåÆØÅ-problem! Koplinga mot fil-arkiv var også veldig bra. Du kan raskt oppretta mapper og lasta opp fleire filer om gongen. Har du musikk liggjande i ei mappe, vil du (under Windows, med ie og wmp) kunne starta avspeling nokså enkelt: Klikk på låta! Det same gjeld bilder, dokument og andre ting. Skriv du ei ny melding, kan du legge ved filer frå fil-arkivet på direkten. Bra! Du kan adressera meldingar ved å skriva inn kallenamnet, når adresser er lagra i adresseboka. (ingen "auto-oppslag" som i Gmail) Dette er mest praktisk når du skriv frå wap. Så då er det bare pirk: Verken mobile eller wap er oversatt til norsk Knappen Spell check (http://mobile.runbox.no) ser ikkje ut til å fungera - ikkje ein gong for engelske tekstar Filter som varsler, koster 3,- per SMS Test-kontoen eg laga, stoppa ikkje virus-vedlegg Refresh av Innboks ser ikkje ut til å fungera. Du må manuellt inn å oppdatera... Java? Sidetittelen viser ikkje om det er nye meldingar i Innboks (så ein minimert nettlesar seier berre "Runbox Mail Manager" - mens den kunne skifta til "2 uleste") Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hmm får ikke invite på Gmailen min, jaja glad jeg har konto ihvertfall. Beste mailkonto jeg har vært borti til nå. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg er også glad for at jeg har fått meg Gmail Det ville ha vært fint om jeg også hadde hatt muligheten for å kunne invitert andre også, men den muligheten har jeg da ikke fått ennå. Jeg håper at den muligheten kommer, men jeg er redd for at jeg må være en del aktiv med kontoen før jeg får det. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 HOHO.... Da har jeg også fått meg gmail konto.... Noen som vet hvor det står hvor mange invites man kan sende ut eller har?? Jeg vedder på at du ikke har noen invites i det hele tatt, akkurat som resten av oss som har blitt invitert ti Gmail. Jeg tror at det kommer an på hvor mye du bruker kontoen. Jeg har lest at det kan ta dager, uker og måneder før man får muligheten får invites. Vi som har konoen får heller være takknemlig for at vi har kontoen, for den er det ikke alle som har. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 (endret) Det er veldig tilfeldig hvor mange invites man får. På min konto fikk jeg 2, som jeg brukte fort. Det har ikke kommet noen nye, selv om kontoen er mye i bruk. Jeg lagde også en konto til pappa, som har stått helt ubrukt. Der fikk jeg 6 invites eller noe sånt... Hva har dere å tilby? Endret 29. juli 2004 av cecolon Lenke til kommentar
Xero Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Til dere som har gmail: Hvordan fikk dere det? Lenke til kommentar
Walter Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Dersom du har en g-mail invite å gi bort, så taes den imot med stor takk. Har hatt hotmail ca siden 1995, men har nå mistet troen på at den noensinne blir oppgradert... Lenke til kommentar
total Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) XERO: gikk på gmailswap.com og bød oss frem Endret 3. august 2004 av total Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 I got Gmail, spymac, hotmail. Det blir totalt 2002MB altså hotmail kontoen er 1: 1000 av de to andre kontoene. Skulle ikke hotmail oppdatere hotmail til 100MB eller lignende? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Er det noen som har lyst til å invitere meg? send meg en pm da :D vil være evig taknemrlig.. har bare sånn råtten hotmail...! Lenke til kommentar
Xero Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Hadde vert veldig hyggelig hvis nooen som har flere invites igjen hadde invitert meg. Send PM. Edit: den som inviterer meg kan få et par 1.5 litere med brus Endret 3. august 2004 av XERO Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg mener å ha en xbox live kode liggende ubrukt. Den som gir meg gmail kan få den siden jeg ikke spiller så mye for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg