bj0rnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Joda, gikk på fem minutter det Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fikk jeg også! Trada en CS-Key ... Hater CS, så intet tap for meg Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fikk i dag jeg, sendte en melkesjokolade til kisen. Håper han får den inntakt, vet ikke om den overlever turen til usa. hehe Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hvor er det invite popper opp når jeg får det? Kommer det bare en mail med registrerings linker eller no? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hvor er det invite popper opp når jeg får det? Kommer det bare en mail med registrerings linker eller no? Det kommer som en link i inbox'en (ikke mail) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Fikk i dag jeg, sendte en melkesjokolade til kisen. Håper han får den inntakt, vet ikke om den overlever turen til usa. hehe Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Hvor er det invite popper opp når jeg får det? Kommer det bare en mail med registrerings linker eller no? Det kommer som en link i inbox'en (ikke mail) Det kommer fram en link under søkeknappen, til høyre for linkene under søkefeltet. På linken står det 'Invite a friend'. Har 2 Gmail kontoer, men har ikke fått invites på noen av de... Endret 18. juli 2004 av Woodoo Lenke til kommentar
rabagaz Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 http://www.clagnut.com/blog/358/ So Keith asks ‘anyone want to clue me in as to why all I’ve been seeing around of late is Gmail, Gmail and more Gmail?’. Because, as far as I can gather, Gmail is one of the most successful and innovative viral campaigns ever. Start off with something the piques people’s interest – how about a gig of email memory – sounds pretty impressive compared with the competition. Tell everyone about it, but only hand out the beta test to a select few. And then the stroke of genius: give the select few 6 invites each so that a handful more people can join in and feel special. Then hand out 6 more invites to the invitees and let their friends feel special too. And so it goes on – a controlled exponential increase in uptake. Soon everyone who wants one will have a Gmail account and they’ll all feel privileged to do so, because remember you can’t apply – it’s invite only. Bloody brilliant. And yes I have got one, and who knows maybe I’ve got some invites too. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 En fyr-> Somebody wants gmail? Jeg-> yep! Han-> Msg me your email. har aldri gått inn for og skaffe meg en gmail, men jeg kunne jo ikke svare nei Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ingne som kan invitere meg...?? Kan ha noen interesant å trade med. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Om du kan fortella meg kva som skal til for å få "invites", så... Eg har øyeblikk runda 200 meldingar og fyllt opp 4 MB (har rydda litt ) ..likevel ingen invites PS! Fekk gmail den 25. juni Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har gmail og har hatt dte ganske lenge nå men har ikke sått noe invite .. hmm.. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vil invitere meg?? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vil invitere meg?? Det er nok ingen unntatt de som er valgt ut fra selve gmail-crewet som kan dele ut enda, men hold ut. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vil invitere meg?? Det er nok ingen unntatt de som er valgt ut fra selve gmail-crewet som kan dele ut enda, men hold ut. vet du det, eller er det bare en påstand? Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg mener at alle kan få invites, har likevel ikke sett noe itl noen enda. Fikk G-mail for 4-5 uker siden.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vil invitere meg?? Det er nok ingen unntatt de som er valgt ut fra selve gmail-crewet som kan dele ut enda, men hold ut. vet du det, eller er det bare en påstand? Alle sier det og det står ikke et knyst om det på sidene til Gmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg