Popobawa Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hadde jeg hatt invites så skulle du fått, men har dessverre ingen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvorfor jeg liker GMail: 1 GB plass Veldig raskt å bla seg rundt (utrolig i forhold til hotmail) Veldig bra system for å kategorisere og systematisere mailene Kan lage filtre for å automatisk kategorisere mail Tastatursnarveier (f.eks. "c" for "compose new mail") Preview av mailen i innboksen. (Etter emnet kommer starten av mailteksten) De beste mailadressene er ikke tatt enda, som hos hotmail Mail som replyes vises som en samtale (litt vanskelig å forklare) Lenke til kommentar
granhus Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) fikk gmail for 3minutter siden ganske enkelt, jeg spurte pent på #gmail @ EFnet har ikke fått invites, men jeg hører rykter om at desto mer man bruker kontoen desto fler invites får man.. tror jeg tør å påstå at gmail er mer brukervennlig enn hotmail.. og 'litt' større men *gisp* jeg kan ikke bruke Opera!? eller kan jeg slå på ActiveX i opera? Endret 27. juni 2004 av granhus Lenke til kommentar
granhus Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hmm, fant akkurat ut at Opera ikke støtter ActiveX på grunn av at det ikke er en åpen standard og at det kan være security issues.. får vel bare bruke IE til gmail da, men jeg håper Opera får ActiveX støtte. det kunne i det minste være mulig å aktivere/installere ActiveX på eget ansvar. de finner nok på noe, det ville jo være for galt å måtte gå fra opera til IE på grunn av gmail.. natt gjør gutt trøtt Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Støtter den ikke Opera er den dødfødt fra 1 sekund Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvorfor jeg liker GMail: 1 GB plass Veldig raskt å bla seg rundt (utrolig i forhold til hotmail) Veldig bra system for å kategorisere og systematisere mailene Kan lage filtre for å automatisk kategorisere mail Tastatursnarveier (f.eks. "c" for "compose new mail") Preview av mailen i innboksen. (Etter emnet kommer starten av mailteksten) De beste mailadressene er ikke tatt enda, som hos hotmail Mail som replyes vises som en samtale (litt vanskelig å forklare) Helt enig Elsker G'mail Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Litt morsomt at Google lanserer en konkurrent til Hotmail som kun kjører på Internett Explorer. Men, det er jo kanskje en av grunnene til at det fortsatt ikke er tilgjengelig for allmennheten. Endret 27. juni 2004 av fjotten Lenke til kommentar
hemo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Kan noen fortelle meg hva som gjør at folk ofrer liv og helse for å få seg en gmail konto Dette er eit enkelt sykologisk fenomen. Det alle andre snakker om, men få har, SKAL alle ha - i går... Også du faller for dette... Google er flinke til å gjør sånne "triks" Vidare: Gmail er ikkje IE-kjær, akkurat. Opera er vel kanskje ein litt liten nettlesar til å bli prioritert, men støtte for Opera kjem! Garantert! Gmail-utviklarane arbeider også med å få til ein rein html-versjon. Du kan nytte desse nettlesarane mot Gmail: Microsoft IE 5.5 and newer Netscape 7.1 and newer Mozilla 1.4 and newer Mozilla Firefox 0.8 and newer Safari 1.2.1 and newer Active X er ikkje eit krav, men Javascript og cookies er.. Eg fekk ikkje Gmail-kontoen min til å fungera med Opera, og har difor eit enkelt MS ie6-vindauga liggande på oppgåvelinjo... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hum, jeg får ikke Gmail til å fungere i IE6, heller. Bare to/tre linker kan trykkes på, på de andre kommer "linkehånda" opp når jeg holder musa over, men når jeg trykker virker det ikke som at IE skjønner at det er en link. Noen spesielle instillinger man må huske på? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ok, ja ville vært rart om det kun var IE ja, og at activex var nødvendig. Operastøtten kommer nok ja. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hum, jeg får ikke Gmail til å fungere i IE6, heller. Bare to/tre linker kan trykkes på, på de andre kommer "linkehånda" opp når jeg holder musa over, men når jeg trykker virker det ikke som at IE skjønner at det er en link. Noen spesielle instillinger man må huske på? Instaler Java og sjekk at ie godtar cookies Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har fått et lite inntrykk av at alle som prøver hardt nok får seg gmail-konto.. Jeg har også lyst på.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Instaler Java og sjekk at ie godtar cookies Nå fungerer det. Måtte bare sette flest mulig innstillinger tilbake til standard, skru av Ad Muncher (vet ikke om det var nødvendig), osv. Uff, for en nedtur det er å bruke IE. Edit: Det ser ut som det var Ad Muncher som var synderen. Håper det har en "safe-list." Endret 27. juni 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har fått et lite inntrykk av at alle som prøver hardt nok får seg gmail-konto.. Jeg har også lyst på.. Gjør som Granhus anbefaler, tok meg 2 minutt å ordne gmail-konto nå nettopp. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har dere vært innom gmailtrader.com? Gå dit! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg liker Hotmail, jeg. Kanskje bare jeg som ikke er så kresen? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 da har jeg og Gmail. tok ikke lange tiden å skaffe meg en konto.. jeg brukte den www.gmailswap.com siden, tok ca 5 minutt og jeg hadde fått en invitasjon.. nå.. hvor var det jeg la frimerkene mine? lovte ett postkort i retur for en invitasjon på Gmail Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hvis du er jente og tar bilder av deg selv får du ofte mange invitasjoner... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 fikk en på #gmail jeg...glimrende system, kommer til å bruke denne mye fremover ja. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 hehe ironi? Gmail trashcan 'No conversations in the trash. Who needs to delete when you have 1000 MB of storage?' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg