Pojke Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Hoihoi, adleihoba som digge Diablo 2 Exp. Er det noen som har opplevd at den mengden du kan ha av penger i stashem bare stopper opp? Er kommet til Kurast Bazaar, men stashen min kan bare oppta 150 000 Gold. Det er skikkelig plagsomt, går ikke an å spile mer nå, fordi at det nytter ikke å selge ting som jeg hadde fått masse penger for, fordi at det ikke gir meg noen profitt. PLAGSOMT!! *bler meget glad om noen har en løsning på problemet* Lenke til kommentar
sof Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 jo høyere level, jo mer gull kan du ha i stashet... dette er ikke en bug men en feature. [ Denne Melding var redigert av: sof på 2002-04-17 09:10 ] Lenke til kommentar
Pojke Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Personen som jeg har er på level 22... Lenke til kommentar
sof Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 gled deg til du blir level 76 :smile: Spill igjennom på alle 3 vanskelighetsgrader og "the secret Cow level" så kommer levlene.. LevelCap'en er 99 i diablo2. Sjekk http://www.diabloii.net for info Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jo jeg også har det sånn Fordi jeg er lvl 30 og noe og kunne bare ha 250000 i men etter jeg tok de på fjellet er Baal så fikk jeg mer gryn i kassa Good luck P.S du mp jo ikke gi opp og spille fordet !!! bare ikke dø så tar du gryna med deg :razz: Lenke til kommentar
Pojke Skrevet 17. april 2002 Forfatter Del Skrevet 17. april 2002 Ok, får vel sette meg ned med maskinen og D2 Exå atter en gang:) Labber rundt med 220 000 penger i lommene... Bare ingen setter krokfot på meg slik at de ramler ut...:=) Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 finn ut noe som du ønsker deg å gamble bort pengene - du kan være heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå