trondme Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg ønsker å bygge en båt-PC for å kjøre kartprogram og har flg krav: - Bruke minst mulig strøm - Minst mulig kabinett - HD og DVD-spiller - 256Mb RAM - Grafikkort og 15" TFT-skjerm, godt nok til å se DVD-filmer - Plass til TV-kort - "Lydløs" Kartprogram er lite CPU-krevende. Er det noen som har gode tips? Det idéelle hadde vært om jeg kunne plugget den rett i 12VDC. Trond M. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 øhhhh.....Hva med en PDA? Last ned kartprogramm og kjøp GPS mottaker. Funker like godt som innebygget navigasjonssystem. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 øhhhh.....Hva med en PDA? Last ned kartprogramm og kjøp GPS mottaker. Funker like godt som innebygget navigasjonssystem. + en slik Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kjøp deg en bærbar med Centrino-prossessor, jeg tror det går an å finne en batterilader med sigarettennerkontakt. Eller så går det kanskje an å putte inn en mobile prossessor i et tower?? Uansett, Centrino er crucial for å få lavt strømforbruk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 eller kjøpr en mini-itx pc.. bruker ganske liten plass og strøm de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå