wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) *Du kan ta ut mmc kortet uten å fjerne batteri. *Skjermen er større *Mindre telefon *Penere telefon *Stereo lyd *innebygget radio *medfølgende mp3 program for mp3 avspilling *støtte for flere og større mmc kort *medfølgende hodetelefoner *medfølgende datakabel *medfølgende programvare *legre video opptak *bedre zoom på kamera *at man kan oppdatere firmaren selv uten å må levere inn telefonen *Den er lettere Flere fordeler? Endret 18. juni 2004 av wolfhero Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 *Penere telefon nja, jeg vil ikke si at jeg syntes den er penere, men smaken er som baken eller noe sånt... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Flere fordeler? Den er rimeligere. At folk betaler en tusenlapp mer for 6600 er et mysterium synes jeg - og da særlige med tanke på den manglende stereomuligheten. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du kunne ikke lagt denne posten i 6600 vs SX1 emnet da? Istedenfor å starte nytt emne mener jeg. Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jo men denne er for oss som synes sx1 er en bedre telefon og er smarte nok til å se det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Syns du kan spare deg for sånne kommentarer egentlig. Blir som å si at alle som ikke syns SX1 er noe bra er dumme. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 *Du kan ta ut mmc kortet uten å fjerne batteri. *Skjermen er større (Men du kan ikke vise mer da deler er reservert for batteriindikator, 6600 sin skal også være bedre) *Mindre telefon (Når det gjelder så store telefoner så har det ikke så mye å si, forskjellen er heller ikke så stor sx1 er mer klumpete) *Penere telefon (Dette er individuelt) *Stereo lyd (Joa...) *innebygget radio (Jepp) *medfølgende mp3 program for mp3 avspilling (Jepp men du kan få tak i ett til 6600) *støtte for flere og større mmc kort (Har da hørt om folk med 256mb i 6600) *medfølgende hodetelefoner (Jepp, men minnebrikke følger ikke med) *medfølgende datakabel (Jepp, men normalt bruker man bluetooth fordi det er mye mer praktisk) *medfølgende programvare (Følger pcsuite med 6600 men du tenker vel på spill etc) *legre video opptak (Kan skaffes med programmer til 6600, kvaliteten er uansett elendig) *bedre zoom på kamera (Får med photographer, zoomen er uansett en tragedie siden det ikke er optisk zoom, man kan like så godt zoome inn bildet i paint eller noe slikt) *at man kan oppdatere firmaren selv uten å må levere inn telefonen (Jepp men nokai har ikke hatt behov for å gi ut så mange oppdateringer som siemens har pga færre bugs) *Den er lettere (Du merker ikek forskjellen på 10 gram eller hva det er) Flere fordeler? Nja, er vel lurere å sammenligne med 7610 nå og snart 6600i... Det er lite som skiller dem, spesielt med tanke på at sx1 kjører s60 grensesnitt fra nokia. 6600 har symbian versjon 7 i stedet for 6.1 er jo en ting. Men som dere forstår er jeg for 6600, det er minimalt som skiller dem (er vel bare radio og stereo samt det at sx1 har hotswap) så det er nesten ett fett hva man velger. Nokiamobilen er nok kompitabel med flere programmer siden det er nokia... Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 6600 skjerm tror dere på amobil at er bedre men det vet dere ikke. sx1 er ikke mer klumpete enn 6600. 6600 er jo breiere og tykkere. Har du sett en klump før? Er ikke sølv penere en hvitt å svart? Er det ikke bedre med et gratis mp3 program en et man må betale for eller legge in ulovlig. se på listen til datakjeden.no så ser du hvilke kort sx1 støtter og ikke 6600 støtter! Hva skal man med en 32 mb minnebrikke? Man må betale ekstra for en liten brikke. Sikkert på at det man betaler ekstra når man kjøper en nokia 6600 er nok til å dekke en 256 brikke. Bluetooth HEHEH har du prøvd å overføre filer på 10 mb(smartmovie) med bluetooth? TREIGT. Kan skaffes til nokia hehe. jo men er det ikke bedre at det er innstalert? Kvaliteten er ikke elendig lengre. med fw12. Bedre enn på 6600. Nokia har også bugs.. tror du at de venter til de har en 100% programvare før de selger telefoner? 10 gram? jo men den er jo lettere Kjører s60 grensesnitt fra nokia .. NOPE!! Fra inuwave. De har bare kjøpt programvare laget for nokia. ikke kjøpt det fra nokia. ""er vel bare radio og stereo samt det at sx1 har hotswap"" Bare? Hva koster det med en radio kombinert med mp3 spiller i butikk? smartmovie og n - gage spill hakker ikke med sx1.. det gjør de på 6600.. Det kan du lese på mange forum.. men ikke på denne da selfølgelig. For hær er det jo noika for alle penga uansett!! Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Men som jeg har skakt før så spør jeg folk om hvilke fordeler sx1 har ovenfor 6600.. ikke et forsøk på å vri nokia til å vere best uansett.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 SX1 støtter MMC-kort med lagringsplass opptil 1GB.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 6600 skjerm tror dere på amobil at er bedre men det vet dere ikke.sx1 er ikke mer klumpete enn 6600. 6600 er jo breiere og tykkere. Har du sett en klump før? Er ikke sølv penere en hvitt å svart? Er det ikke bedre med et gratis mp3 program en et man må betale for eller legge in ulovlig. se på listen til datakjeden.no så ser du hvilke kort sx1 støtter og ikke 6600 støtter! Hva skal man med en 32 mb minnebrikke? Man må betale ekstra for en liten brikke. Sikkert på at det man betaler ekstra når man kjøper en nokia 6600 er nok til å dekke en 256 brikke. Bluetooth HEHEH har du prøvd å overføre filer på 10 mb(smartmovie) med bluetooth? TREIGT. Kan skaffes til nokia hehe. jo men er det ikke bedre at det er innstalert? Kvaliteten er ikke elendig lengre. med fw12. Bedre enn på 6600. Nokia har også bugs.. tror du at de venter til de har en 100% programvare før de selger telefoner? 10 gram? jo men den er jo lettere Kjører s60 grensesnitt fra nokia .. NOPE!! Fra inuwave. De har bare kjøpt programvare laget for nokia. ikke kjøpt det fra nokia. ""er vel bare radio og stereo samt det at sx1 har hotswap"" Bare? Hva koster det med en radio kombinert med mp3 spiller i butikk? smartmovie og n - gage spill hakker ikke med sx1.. det gjør de på 6600.. Det kan du lese på mange forum.. men ikke på denne da selfølgelig. For hær er det jo noika for alle penga uansett!! Kanskje noen syns at svart og hvitt er finere enn sølv? Kanskje noen syns designet er bedre på 6600 enn sx1? IKke regn med at ALLE skal mene det samme som deg. Kanskje noen er fornøyd med 32MB minnekort? Ikke alle trenger flere hundre MB vet du. Tenk litt på noe av det du skriver. Og jeg blir sliten av å lese det du skriver. Du skriver rotete og uten sammenheng. Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 heheh Hvilke fordeler nevnte du? Du trenger ikke å lese det jeg har skrevet vettu! Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 om det er tungt å lese det jeg skreiv kan jeg lese det inn på en mp3 fil å sende det til deg.. ikkenoprob Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har jeg nevnt noen fordeler? Jeg svarte bare på posten din. Det var ikke i min hensikt å nevne fordeler. Snakk om å være på bærtur. Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 1GB er kult "razh0r" da kan man legge inn 5 hele filmer pluss masse mp3 osv.. Underholdning i mange timer har bare et 512 kort jeg.. må fa tak i et 1GB når de får det i butikken Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Les topicen da vettu få deg litt søvn ! Ikke bare sitt hær å prøv å beskytt monotelefonen ! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Wow! Nå er jeg veldig imponert over det svaret du nettopp ga meg. Veldig tåpelig hva? Nei jeg beskytter ikke monotelefonen. At den ikke har stereo bryr meg midt opp i r@va. Ikke alle som bryr seg om stereo støtte i en mobil. Det har du kanskje ikke tenkt på? Få meg litt søvn? Jaha... Det skrives forresten hER. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg hadde valgt 6600 ANYTIME framfor Sx1! Hadde ikke tatt imot SX1 om jeg fikk penger for det! Styggeste mobilen ever... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg hadde valgt 6600 ANYTIME framfor Sx1! Hadde ikke tatt imot SX1 om jeg fikk penger for det! Styggeste mobilen ever... Pass deg nå. Kan hende Wolfhero blir sur og lei seg Lenke til kommentar
wolfhero Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 MrBlueJack heheh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg