tommy_sn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei! Har fått splitter fra NGT, men lurer på hvorfor den støyer/suser kontinuerlig ved bruke når den er tilkoblet. Er det feil på splitteren, eller er dette normalt? Tommy! Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Min er ikke sånn, så hvis det er normalt, så er min unik! Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Min bråker også noe forferdelig Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg hører ikke noe lyd fra splitteren vi fikk... Lenke til kommentar
Macgyver81 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 be ngt om å få en ny splitter du, den skal ikke lage lyd. Lenke til kommentar
xico Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg vil ikke kalle det støy.... Jeg har hatt min i 2år nå , og den har alltid hatt en søt liten lyd.... akkuratt som om den spiller musikk for meg Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Min lager ikke lyd, tror ikke det er normalt at den gjør det. Ta kontakt med dem. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 min lager litt sus i telefonen men ikke ellers. Er en Excelsus fra Telenor Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 min lager også litt lyd noen ganger. kan det komme av om du har isdn eller ikke på telefonlinja? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Min splitter lagde ikke en lyd da jeg koblet den på, men etter en stund begynte den å suse en del. Dette ringte jeg og sa ifra om, og fikk tilsendt en ny i posten uten videre spørsmål. I mellomtiden forsvant lyden på den jeg hadde, merkelig nok. Den kommer av og til, men som oftest er den stille. Du kan jo ringe og spøre om de kan sende deg en ny, det hjelper kanskje. Jeg gadd aldri å prøve den nye jeg fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå