SilverCRX Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 kjøper dette på komplett! MSI K8N NEO Platinum Edition S754 AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 Western Digital Raptor 74GB S-ATA Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA Chieftec Dragon Big Tower m/dør Sort kjøper dette på netshop! OCZ 1024MB EL Dual Channel Zalman 7000cpu vifte! Nec 8X DVD+R/+RW og DVD-R/-RW Sort Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern Kjøleren selger de på komplett.no også. Brennern likeså. Diskettstasjon.. Ram'en er det eneste du ikke får på komplett (ute etter å spare porto her, syns det er forferdelig bortkastet å bruke mye penger på porto av alle ting). Corsair XMS3200XL er like god, om ikke bedre enn Geil-ram'en. Ang den kommentaren som kom litt oppe i her, at MSI K8N Neo Platinum ikke er god på klokking... Gi linker på slikt, de som ikke har så mye peiling kan ende opp med å tro på mindre objektive påstander. Anandtech har endel info om nettopp dette kortet, samt Epox 8KDA3+ og Chaintech VNF-250. De har forøvrig en egen test av MSI-kortet. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 for stod kje helt dei testane e MSI sitt hovedkort bra til og klokke me eller ikkje ? velger dette oppsette jeg .har bestemt meg på det! MSI K8N NEO Platinum Edition S754 AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Corsair TWINX1024-3200XLPRO DDR 1024MB Thermaltake TR2 M6 (K8) Opteron/Athlon64 Sapphire Radeon X800PRO 256MB GDDR3 Western Digital Raptor 74GB S-ATA Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA Chieftec Dragon Big Tower m/dør Sort NEC DVD-brenner IDE ND-2500A, Bulk Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort men gi beskjed viss dere mener eg bør bytta ut noe for og spare penger! men rammen vil eg ha! den hadde fått så gode kritiker osv! men,men tror dere det går an og klokke dette oppsette noe særligt? men score på 3Dmark og fps betyr mye for meg. driver bare med spill. og vil gjerne kunne kjøre de nyesete spillene på max alt, går det me den maskinen eller? lurer på om jeg skal bytte kjøleren ut men jeg fant den ikke på komplett. tror jeg skal ha zalman. intill min vannkjøling er på plass( og spart penger til den) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 This late 3200+ achieved a new overclocking record on the K8N Neo Platinum at 246FSB, at the stock 10X multiplier and default voltage. This 23% overclock at stock multiplier is more like those that we are accustomed to seeing on Pentium 4. Dropping the multiplier, the highest FSB overclock that we could achieve was the BIOS limit of 300. We fully expect that the K8N can go much higher on FSB, but Clock Gen for the nForce3-150 from www.cpuid.com only partially works on the 250 chipset. The FSB portion of Clock Gen does not function correctly yet on the updated 250, so the BIOS limit is the current FSB limit. Så det ser ut til at det er en veldig bra overklokker Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 nice kor mye tror du eg kan kunne klokke den til ca? ghz ?? men,men rammen går det an og klokke den tror du? mhz tror du på den da? Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 men,men nå bør jeg kanskje gå på overklokking sine emner ? for nå forlater jeg topicen . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Rundt forbi på forumet kommer det frem at MSI sitt nForce 3 ikke er så bra på overklokking. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 da bør jeg velge Asus eller gigabyte du hadde va det ikke så. kan du gi meg link på det jeg bør kjøpe på netshop da eller? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300700&cks=PRL Har du råd, så velg denne rammen, du betaler ikke bare for led`ene, men disse skal også ha 80% bedre kjøleflate en vanlig heat spred. Timings 2-2-2-5 Men du skrev du ville ha overklokkingsvennelig ram, Corsair at "XL"-modulene skal klare DDR500-hastighet (250 MHz DDR) med innstillingene 2,5-3-3-7. Men jeg kan nesten garantere deg at det ikke blir mye overklokking med det msi kortet, jeg har ikke møtt noen klokkevillige msi kort de 2 siste årene. Skkert ofte eller alltid pga at disse har vert basert på via brikkesett. Men denne gangen er det jo nfore, sjekk tester før du bestiller det ivertfall. Jeg vil gi samme rådet som white, ikke spamm tråden din så mye, den blir uryddig og usaklig. Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg fostår ikke helt det me taimings og slikt ! skal jeg gå for XL eller noen som er bedre og klokke med? eg ganske noob når det kommer på oppsetter på pcer! men,men sett om hovedkort,ram og slikt er dere snille! men,men okay! Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 EPoX 8KDA3+: nForce3 250Gb hva me det hovedkortet da? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Glemte masse og sånt, gidder ike mer, var oppe hele søndaggen til mandag. Endret 29. juni 2004 av hba Lenke til kommentar
Zero dud Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 ka mener du glemte ?? og gidder ikke mer?? hæ? jaja kofor va du oppe hele søndagen og mandagen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå