Gå til innhold

Ditt morsomste\mest spennende øyeblikk i SWG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte 14 day trial, morsomt spill, men gikk fort lei :)

Men uansett, gjorde Jabba Palace theme park, men synes ikke akkurat det var så mye å skryte av. Bare kill og return missions jo, og så er det ca 30 stykk, blir kjedsommelig i lengden :)

For meg var mine morsomste øyeblikk før jeg fant ut om doc buffs og brandy, å være med på sharnaffs hunts og sånn. 2-3 hit så er jeg dau :)

Ble fort mere kjedelig da det var bare å skaffe seg buffs og brandy, så soloer jeg alt.. men men, er ikke det denne tråden handler om da, sorry for at jeg deraila litt.

Endret av Roy E
Lenke til kommentar

Sharnaff hunts er jeg møkk lei av egentlig... men det er jo grei XP, jeg klarer ikke å solo de helt enda så.. Noen som har andre idéer for hva som er lurt å hunte? Naffene får du jo ikke noe som helst loot fra. Jeg kunne godt tenkt meg å finne noe kult (btw, bruker det å være bra stuff i Locked Containers? Jeg har masse slike)

Ellers så er vel mitt tøffeste øyeblikk i spillet, når 5 jedier kom fresende forbi der jeg hunta og healet meg osv... så dro de igjen for å gjøre hva enn en Jedi gjør (grunnen til at jeg synes det var så tøft var vel at jeg aldri hadde sett en jedi før, og plutselig sto det 5 av dem rett ved siden av meg)

Lenke til kommentar
Sharnaff hunts er jeg møkk lei av egentlig... men det er jo grei XP, jeg klarer ikke å solo de helt enda så.. Noen som har andre idéer for hva som er lurt å hunte? Naffene får du jo ikke noe som helst loot fra. Jeg kunne godt tenkt meg å finne noe kult (btw, bruker det å være bra stuff i Locked Containers? Jeg har masse slike)

Blir litt ot her men :)

Hva skills/profession har du? Har nok skills og trenger XP er quenkere/savage quenkere greie missions... Finner de på Dantooine(Rundt 5k for vanlige 8k for savage) Med buffs/brandy og ubese armor(savage har ikke kinetic damage som vanlige har, da må du trå til med litt annerledes) er det bare å sette ut... Spam spinattacks/pointblankarea attacks på leiren så dreper du quenkerene i tillegg. For lett? Finn deg en sologroup og gjør quenker missions med 99 i difficulty istedet for vanlige rundt 40. Ikke no mer penger men mer xp... Med vanlige quenker missions med 99 i dif. tjener du fort 40-50k xp på hver leir(Om ikke mer)

Så med 2 missions hver gang trenger du bare omtrent 40 turer for å få de 3675000 spesifikke wåpen xp du trenger for 4-4-4-x i et elite yrke Have fun :p

(Men som med de fleste typer grinding blir det kjedelig i lengden, denne måten er bare ganske effektiv syns jeg :))

-Når det gjelder locked containere, er det loota fra vanlige mobs så er det som regel dritt...

Lenke til kommentar

Ting du kan prøve ut:

Group Hunting

- Corvette. Rescue er lettest. Bruk energy layered composite, eventuelt sliced comp med energy resists høyere enn 80% på alle deler.

- Death Watch Bunker, mandalorian armor. Bli medlem i et guild, tren på å sloss i grupper. DWB er mulig å gjennomføre, hvis du vet hva du gjør.

- Geonosian Bio Labs, drep Acklay

Corellian Corvette kan du også gjøre solo, men er langtfra like morsomt som i gruppe. Innebærer bare masse løping.

Samme med Geo Labs.

Solo Hunting

- Hermit's Quest på Tatooine, Squill Caves (er i området rundt /waypoint 0 0)

- Spider Clan, Dathomir (POI). Drep Kin'Dray

- RIS Armor Quest, bedre drop rate på components etter pub9.1

- The Warren, for imperial faction (+500) og 2 badge's

Loot hunting (Solo)

- Nightsisters på Dathomir. Forced Labor Camp (POI) kan gjøres 2 ganger på 1 buff set. Bruk brandy med varighet over 45 min, filling under 50.

- Axkva min, Dathomir. NS Queen med bra loot, men lav drop rate.

- Force Crystal Hunters Cave, Dantooine (POI). Ha ikke mer en 2-3 aggroed.

- Giant Dune Kimogila utenfor Kimogila Town, Lok (POI). Se opp for Cas Vankoo (NPC).

- Fort Tusken, Tatooine (POI). Crystals, og Tusken Clothing.

- Singing Mountain Clan, Dathomir

- Første rommet i Geonosian Bio Lab. Spawn med 3-4 crazed geonosian's, bra loot

Faction

- Rebel: Weapons Research facility på Naboo (POI). Masse dark troopers

- Imperial: Rebel Base på Talus.

Grinding (Combat)

- Squill caves på Tatooine for xp, men fungerer best for elite professions med AoE attacks.

Quests

- Static NPC quests på Tatooine og Dantooine, drop disse på alle andre planeter. Styr unna alle NPC'er med navn(a criminal, scientist, osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...