Gå til innhold

Ditt morsomste\mest spennende øyeblikk i SWG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det må vel ha vært når jeg bodde i holocronopolis, og jaget på folk i en hule(crystal cave) hver dag, tror jeg er en av de få som klarte å drepe 3 slike folk alene, det er sånne du kan loote holocrons og crystals fra, de som jaktet pleide å være minst 5 stk..

som mye annet i spillet hadde de en bug, som gjorde at man kunne ta dem alene :devil:

Lenke til kommentar
Hva er ditt morsomste\mest spennende øyeblikk i Star wars galaxies?

Btw, Jeg har litt lite å gjøre akkurat nå på SWG.

Derfor lurte jeg på om noen viste om noen morsomme eller spennende Points of interest, eller noe annet som jeg kan gjøre?

Min første krayt hunt, uten tvil. Alltid gøy. Fikk en 192 max. dmg og -9 FC pearl fra en for et par dager siden.

Lenke til kommentar

Themeparks er alltid moro... prøv ut Jabbas Palace, Tat (det er en POI), eller din faction's themepark ( imp themepark er i emperors retreat, rebel er i ....hell if I know :p) Jeg driver med Jabbas Themepark akkurat nå, themeparks er uten tvil noe av det mest geniale i SWG

Lenke til kommentar

det lurte jeg på også, så jeg gikk og fant en, gjør det du også, jeg driver på jabbas themepark nå, skal starte på rebell themepark når jeg er finner den

themepark er vel sånn at du tar missions for å få tilgang til flere ting inne i "parken"

Lenke til kommentar

de missionene er vanskelige, har kommet så langt at jeg kan se jabba nå, og har tatt reb themepark, men stoppet når jeg måtte drepe en stormtrooper(?)

står jo "looks like instant death" når jeg trykker på den, og jeg skal drepe den...

Lenke til kommentar
de missionene er vanskelige, har kommet så langt at jeg kan se jabba nå, og har tatt reb themepark, men stoppet når jeg måtte drepe en stormtrooper(?)

står jo "looks like instant death" når jeg trykker på den, og jeg skal drepe den...

/examine er ikke alltid til å stole på, f.eks. jeg kan lett ta en 8k HAM carnivourous dewback med looks like instant death" som 0110 TKA ;) bare bruk specials, eller ha armor

edit: jo, det er forskjell på vanskelighetsgradene i themeparks. Jabba og Imperial er lettest, Nym er vanskeligere, og Rebel er vanskeligst

Endret av orcblood
Lenke til kommentar

joda, jeg tar lett folk som det står "looks like an even match"

prøvde å ta han, døde etter 2 min, han hadde nesten ikke mistet noe...

og det har skjedd noe galt med jabba, når jeg skal ta mission, så får jeg beskjed om at jeg allerede har ett, men jeg har ingen...

Lenke til kommentar

først missionet på jabba's themepark er jo å drepe noen tusken raiders.

er lvl 3 brawler og bruker ubese armor, tror dere dette holder?? btw.. jeg har -500-600 jabba factions eller no, betyr det at jeg må gjøre flere missions før jeg kan møte jabba???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...