chokke Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har et problem med internetten Hele tia når dataen står på kommer det at en lokan nettverkskabel er kobler fra, og så lenge den er oppe funker ikke internetten, når jeg lukker den funker internetten på halv hastighet, 800kbit/sek, skal egentlig ha 1700kbit/sek av nextgentel. I stua har vi en annen data og den får 16-1700kbit/sek uavhengig om denne står på eller ikke Nevner også at jeg akkurat har fått ny data og tok recovery for noen dager siden Lenke til kommentar
Irons Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kunne jo vært greit med litt mer info da? Hva slags switch/hub bruker du... Har testa å bytte kabel? Testet ett annet nettkort? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 CN8800TPC hub, måtte bytte data, gikk til helvete den andre . Den er 3-4 uker gammel Klage til siemens eller ta enda en recovery Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Ville det vært en anbefaling å bytte til trådløs router? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Vi har faktisk tenkt på å bytte til trådløst nettverk, må jeg da ha tråløs hub til begge dataene så ledning til routern, eller kan routern sende til begge uten problemer? Vil en Router dele signalet bare som en hub eller vil den gi meg masse og mamma og pappa mindre? Endret 18. juni 2004 av chokke Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Trådløs router støtter ca 255 pc`er. Den deler linja etter "første man til mølla prinsipet" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Så med 2 dataer får den ene alt? eller deler den 50/50 når den andre kommer på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå