Gå til innhold

Thief 3 klarer ikke å få det til å gå glatt!

Larkin

Anbefalte innlegg

lurer på hvorfor jeg nesten ikke klarer å kjøre Thief 3 (smooth)

en kompis av meg kjører det glatt p.s han har en pcen med 1,3Ghz

Har prøvd å klokke mit skjermkort men da blir det bare ustabilt.

er noe lurt som kan gjøres? trenger mest mulig tips om hva som kan gjøres.

Hannes PC

CPU: Amd Athlom 1,3Ghz

RAM: 512SDram

3dkort: Msi Ti 4400 128Mb

Min PC

CPU: Amd Athlon Xp 2500+ Barton

HK: Asus a7n8x deluxe

RAM: 2 stk. 256mb DDR pc 3200(400mhz) med dual mode

3dkort: Msi Fx5600Xt 128Mb

:hmm::hrm::hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter det jeg har lest, så er Thief 3 VANVITTIG dårlig kodet, så det er nok det som gjør det. Og jeg er forøvrig enig, gf fx serien er en eneste stor flopp, så det kan nok være litt av forklaringen. Jeg har gf 4 ti 4200, og har ingen problemer med å kjøre det helt greit...

Lenke til kommentar

5600xt er rett og slett et av de dårligste kortene på markedet idag.

Det er helt klart grunnen til at Theif ikke fungerer tilfredstillende.

Kjøp deg et 9600 kort, eller høyere og du vil nok klare og kjøre thief.

Lenke til kommentar
Har P4c3.0Ghz, 1024MBDDR400, R9800pro og må si at jeg merker at det sliter litt på alt på max og 1024x720.. :S

Har akkurat samme specs som deg, bare at jeg har en XP2500+ @ XP2800+. Alt fungerer strålende på maks detaljer i 1152x864. Det beviser nok en gang at AMD leverer mye råere kraft enn P4. Tenk, jeg slo en P4 C 3,0 Ghz! :dribble:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Har P4c3.0Ghz, 1024MBDDR400, R9800pro og må si at jeg merker at det sliter litt på alt på max og 1024x720.. :S

Har akkurat samme specs som deg, bare at jeg har en XP2500+ @ XP2800+. Alt fungerer strålende på maks detaljer i 1152x864. Det beviser nok en gang at AMD leverer mye råere kraft enn P4. Tenk, jeg slo en P4 C 3,0 Ghz! :dribble:

Eh...

Lenke til kommentar

En annen ting er at Thief ikke på langt nær er ferdig. Det er ikke så lenge siden PCGamer UK testet Alpha versjonen av spillet, og det er ikke sikkert demoen er noe annet en en litt mer polished versjon av denne. Dere kan nok vente dere betydelig bedre performance fra fullversjonen.... det er jo tross alt litt igjen til spillet kommer.

Lenke til kommentar
En annen ting er at Thief ikke på langt nær er ferdig. Det er ikke så lenge siden PCGamer UK testet Alpha versjonen av spillet, og det er ikke sikkert demoen er noe annet en en litt mer polished versjon av denne. Dere kan nok vente dere betydelig bedre performance fra fullversjonen.... det er jo tross alt litt igjen til spillet kommer.

:no:

Har vært ute en stund...

Lenke til kommentar

Eh...

What? Ikke lov til å være stolt? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...