Tfosheim Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 VIA lanserer ITX uten kontakter Mini-ITX uten kontakter kan være fremtiden for mediabokser, tror VIA, som i dag lanserer et hovedkort uten bakpanel. Mini-ITX kan dermed brukes i fullstendig trådløse mediabokser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 er jo en mulighet for også å ha trådløst nett.. bare å sette inn et internt wireless card med eksterne antenner el. lignende Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=8277">VIA lanserer ITX uten kontakter</a>Mini-ITX uten kontakter kan være fremtiden for mediabokser, tror VIA, som i dag lanserer et hovedkort uten bakpanel. Mini-ITX kan dermed brukes i fullstendig trådløse mediabokser. <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=8277">Les artikkelen her</a> Trådløs strøm også? Lenke til kommentar
oy5tein Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Sånn til opplysning TV tuner er ein stor metallboks med analogelektronikk og antenneinngang for TV. TV encoder er chippen som lagar PAL/NTSC signal (RCA/Svideo) for tv-utgangen. Det står ingen ting om tuner på VIA sine sider, og ein kan ikkje sjå noko tuner på bildet. Ha ein fin dag Endret 18. juni 2004 av oy5tein Lenke til kommentar
am3k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 OffT. :Rare greie. Hver gang jeg leser no slikt som ... DRM-funksjoner som unike nummergeneratorer ... knyter magen seg og jeg føler meg uvel. DRM er (og alt som følger med, vil bli et gedigent irritasjonsmoment i all fremtid! OnT. : Virker ikke så dumt med denne muligheten selv om jeg nok kunne tenke meg at den også kom på andre "platformer" dvs. med støtte for AMD eller Intel prosessorer. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hmm.. er det bare meg eller hvor er minne slotten ? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=8277">VIA lanserer ITX uten kontakter</a>Mini-ITX uten kontakter kan være fremtiden for mediabokser, tror VIA, som i dag lanserer et hovedkort uten bakpanel. Mini-ITX kan dermed brukes i fullstendig trådløse mediabokser. <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=8277">Les artikkelen her</a> Trådløs strøm også? Vel det går jo ann. Men det vil nok bli svært mye strøm som forsvinner, og ikke blir brukt. Men radiosignaler er jo strøm. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hmm.. er det bare meg eller hvor er minne slotten ? *knegg* Ser ut som de har glemt å lodde den på ut fra bildet Sikkert den som går parallellt i overkant av IDE kontaktene. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Trådløs strøm også? Kasse med innebygd solpanel? hmm.. er det bare meg eller hvor er minne slotten ? Vi tippe den ligger på undersiden. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 de burde ha brukt innebygget konverter slik at man har en powerkloss på utsiden. slik som på epia tc. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det står at de har kutta ut kontakter bakpå for å spare plass, men hvorfor i all verden har de putta på en CF leser da? Den opptar jo ganske mye plass.. Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hmm.. er det bare meg eller hvor er minne slotten ? Hehe.. se helt til venstre på bildet, der er en SO-DIMM slot Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Det står at de har kutta ut kontakter bakpå for å spare plass, men hvorfor i all verden har de putta på en CF leser da? Den opptar jo ganske mye plass.. i bredden er det 17cm som setter grensen. det var i høyden de skulle begrense seg selv. edit: håper ikke via har kuttet ut booting fra cf. Endret 18. juni 2004 av Nichotin Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) edit: håper ikke via har kuttet ut booting fra cf. Håpet egentlig på det samme, men jeg søkte på div. forum rundt om kring, og desverre er det fra VIA sin side bekreftet at det kun ville være mulig å boote linux fra CF, og ikke windows. Hvorfor må du ikke spørre meg om.. Skal se om jeg ikke klarer å grave frem URLen til nevnte forum Her var den: http://tinyurl.com/2hb2n They have intimated that it is possible to make this work with Linux & WinCE. Så får vi vel heller satse på WinCE da.. Endret 23. juni 2004 av electr0nique Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 edit: håper ikke via har kuttet ut booting fra cf. Håpet egentlig på det samme, men jeg søkte på div. forum rundt om kring, og desverre er det fra VIA sin side bekreftet at det kun ville være mulig å boote linux fra CF, og ikke windows. ser egentlig ikke problemet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå