DDDD Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Pc og spilling er helt håpløs for en fattig stakkar som meg. Bytta derfor nettopp hobby, fra pc til gitar! Og gitar kan man i det minste bruke til å sjekke opp damer Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 AK 47 Lock on med alt på max? i så fall er jeg "Mor theresa" Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Pc og spilling er helt håpløs for en fattig stakkar som meg.Bytta derfor nettopp hobby, fra pc til gitar! Og gitar kan man i det minste bruke til å sjekke opp damer men med pcen kan du sjekke HVOR damene er.. hehe. konklusjon> man maa ha baade pc og gitar... Lenke til kommentar
Radey Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har en intressangt problemstilling, iallefall for meg. Jeg sitter med et geforce2 gts 64 som har overlevd en oppgradering, derfor er det så gammelt. Nå begynner det å gå for dårlig på dagens spill, selv på laveste innstillinger. Jeg vurderer x800pro sterkt, men ser flere minuser ved å kjøpe det. 1.Prisen så klart. 3500 for GFK er mye når man har et tonn med andre utgifter. 2.Pcen min er relativt gammel xp1800+ 512mb ram , vil jeg merke forskjell på x800pro og f.eks. 9800 pro? (Kommer tilbake til det) 3.Leveringstid på x800pro... 4.Skal oppgradere innen 1 år, kanskje før jul. Da har jeg lyst på PCI-E standarden da den skal være sååå bra?! Et AGP kort fungerer vel ikke i den sloten or what? Kan hende det koster flesk å kjøpe pci-e også? og man ender opp med å vente ?! Dessuten... hvis jeg kjøper x800 pro og spiller Battlefield Vietnam, så vil korte levere mere enn det pcen ellers klarer, ergo vil jeg ikke få utnyttet kortet, og derav kunne kjøpt 9800pro... MEN det er jo da snakk om svært høye FPS. Når HL2 og Doom3 osv kommer... så blir det enda mere krevende... og da er det ikke sikkert pcen er en flaskehals på samme måte lenger... og jeg dermed får valuta for pengene, fordi x800 får utnyttet sine egenskaper. Jo mere high du setter grafikken i spillet til, jo mere blir grafikk kortet flaskehalsen. Ergo...med x800, og absolutt alt på max... så får jeg utnyttet kortet så og si helt? Btw... blir det stor forskjell på pci-e og agp 8x ? dobbling? Ingen som har noen tips til meg? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har en intressangt problemstilling, iallefall for meg. Jeg sitter med et geforce2 gts 64 som har overlevd en oppgradering, derfor er det så gammelt. Nå begynner det å gå for dårlig på dagens spill, selv på laveste innstillinger. Jeg vurderer x800pro sterkt, men ser flere minuser ved å kjøpe det. 1.Prisen så klart. 3500 for GFK er mye når man har et tonn med andre utgifter. 2.Pcen min er relativt gammel xp1800+ 512mb ram , vil jeg merke forskjell på x800pro og f.eks. 9800 pro? (Kommer tilbake til det) 3.Leveringstid på x800pro... 4.Skal oppgradere innen 1 år, kanskje før jul. Da har jeg lyst på PCI-E standarden da den skal være sååå bra?! Et AGP kort fungerer vel ikke i den sloten or what? Kan hende det koster flesk å kjøpe pci-e også? og man ender opp med å vente ?! Dessuten... hvis jeg kjøper x800 pro og spiller Battlefield Vietnam, så vil korte levere mere enn det pcen ellers klarer, ergo vil jeg ikke få utnyttet kortet, og derav kunne kjøpt 9800pro... MEN det er jo da snakk om svært høye FPS. Når HL2 og Doom3 osv kommer... så blir det enda mere krevende... og da er det ikke sikkert pcen er en flaskehals på samme måte lenger... og jeg dermed får valuta for pengene, fordi x800 får utnyttet sine egenskaper. Jo mere high du setter grafikken i spillet til, jo mere blir grafikk kortet flaskehalsen. Ergo...med x800, og absolutt alt på max... så får jeg utnyttet kortet så og si helt? Btw... blir det stor forskjell på pci-e og agp 8x ? dobbling? Ingen som har noen tips til meg? Kjøp et billig 9800pro nå, og vent med å kjøpe bedre til du skal oppgradere til pcie Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 AK47:Hvilke spill spiller du? Minesveiper og kabal Hehe, neida, jeg spiller ikke minst C&C Generals : Zero Hour, men også nyere spill som Deus Ex, Homeworld 2, Homeworld 2, V Rally 3, Lock on, Flight Simulator (nyeste + combat), Max Payne 2 osv. Mange av dem ligger allerede i skuffen, da jeg er lei dem. For tiden spiller jeg demoen til Joint Operations. Anbefales skulle likt å sett deg fyre opp farcry på 1600x1200 med 12xa og 16xaf med ditt lille 9600pro. folk kjøper seg de nyeste og beste grafikk-kortene for å klare å kjøre de nyeste spillene med full grafikk og kjøre de helt glatt. selvfølgerlig holder det i massevis med 9600pro. med det kjører du alle dages spill på bra grafikk. men for de som vill ha det lille ekstra så kjøper de seg det råeste av det råeste..... btw: 9800pro er et meget godt kjøp. veldig mye ytelse for en billig penge ca 1600. du er dumm hvis du syntes det er teit med mas om 9800pro..... mente ikke virker sur hvid du syntes jeg virka det Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dette må være en av de mest kortsiktige utsagnene i hele forumet! Systemkravene stiger jo jevnt, og jeg går utifra at de fleste ønsker å spille i fremtiden også. Tenkte å kjøpe ny pc til omtrent 15 000(med x800). Selvsagt kan jeg spare halvparten av pengene til skjermkortet på å gå ned til en 9800, men ser man på hele systemet, blir det bare ca 13% billigere. Det er lite penger i forhold til hvor mye lenger man kan spille nye spill uten å oppgradere. På lang sikt er nok billige kort de dyreste! Lenke til kommentar
Radey Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg kjøpe iallefall 9800pro. Ligger vedsiden av meg nå i plastikk. Skal sette det inn strax. Håper på forbedring og null problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå