Gå til innhold

Mine innlegg (x) og "nesteknapp"

Anbefalte innlegg

I menyen til venstre står det f.eks. "2 nye meldinger" (PM).

Er det mulig å legge til dette til "Mine innlegg" også? Blir noe sånt som "Mine innlegg (4)" altså at det er nye svar i 4 av postene mine?

Og så savner jeg (som jeg har sett flere har nevnt) en "nesteknapp" der det står

[1] 2 3 4 Siste

Skulle gjerne hatt

[1] 2 3 4 Neste Siste

Opera har nemlig en slik kjekk "neste side knapp", men som ikke fungerer her i forumet siden forumet mangler en "logisk" nesteknapp eller hva det nå heter. Nå går den til "siste" i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knapper for neste og forrige kommer i neste versjon av IPB, og denne venter vi i spenning på :)

Tar jeg ikke helt feil så er det en ganske omfattende prossss å hente fram alle tråder du har svart i med nye innlegg, så du kan jo tenke deg den økte belastningen på serveren om dette skal implementeres ved hver visning av forumet :) Tror nom ikke dette blir implementert idag i alle fall ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Vandalen @ 18/06/2004 : 14:50)
Sommeren

Slik jeg har sett været her i Oslo har det allerede vært sommer i 4 måneder, så sannynligheten for at det blir lansert i sommer er ganske stor ;) som jeg skrev for en tid tilbake så lanserer ipb nye beta versjoner hver eneste uke snart så hva dem driver med om dagen vet jeg ikke helt men innen/i løpet av høsten vil ting komme på plass vil jeg tro.

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 18/06/2004 : 16:55)
I følge IPB blir v2.0 RC1 lansert neste uke eller noe, og da er også updateren klar ;)

*gjøre klar testboks*

sånn FYI* så kjører vi ikke RC versjoner av systemer da det er som oftest nok av bugs i det.

fyi="For Your Information".

Så vi må nok holde ut en stund til..

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 18/06/2004 : 16:55)
I følge IPB blir v2.0 RC1 lansert neste uke eller noe, og da er også updateren klar ;)

Kremt, som Ueland også sier, er ikke RC1 noe gøy å kjøre - spesielt på et så stort forum som hw. Uansett går nok store deler av høsten før en endelig stable release av IPB v.2.0 kommer.

Lenke til kommentar

Har jeg noensinne sagt at HW.no skal bruke RC1? Jeg bare nevner at den faktisk kommer og håpt med det at andre kunne ta hintet til at det betyr at IPB v2.0 stadig kommer nærmere og at det nå sannsynligvis ikke er så alt for lang tid igjen ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 19/06/2004 : 23:43)
Har jeg noensinne sagt at HW.no skal bruke RC1? Jeg bare nevner at den faktisk kommer og håpt med det at andre kunne ta hintet til at det betyr at IPB v2.0 stadig kommer nærmere og at det nå sannsynligvis ikke er så alt for lang tid igjen ;)

JEG tok hintet, men det betyr ikke at alle andre gjør det :p

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 19/06/2004 : 23:56)
QUOTE (Blib @ 19/06/2004 : 23:43)

JEG tok hintet, men det betyr ikke at alle andre gjør det :p

akkurat, og først var målet at IPB 2.0 skulle være ute rundt starten av juni så har gitt opp å vente på en real dato fra dems side..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...