Gå til innhold

canon 300d og netthandel

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg å kjøpe canon 300d og EF-S linsa. OG jeg tenkte å kjøpe det på nettet. jeg har aldri kjøp fra nettet og har derfor noen spørsmål: hvilken nettbutikk jeg burde bruke? Og så lurer jeg på hva som er inkludert når jeg kjøper kameraet: om man får med lader og batteri, om man får med usb-kabel og om man for med programvare slik at man kan konverter raw-filer og slikt. og er det forskjell i nettbutikker i hva de inkluderer??

Og hvis ikke alt dette er inkludert hvor kan jeg da kjøpe det, tenker da på nettbutikker. ( tenker mest da på digital sulution disc og lader og batteri.

Er alt dette inkludert akamera

Kanskje dette ble mye rot :no: , men håper at noen kan hjelpe meg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett.no

9000 kroner for kamera og objektiv. Du får med lader, usb, CD'er men kun tysk manual for øyeblikket. Engelsk kan lastes ned fra nettet. Anbefaler ekstra min 256 minnekort og ekstra batteri. Du får også med video kabel forresten.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Hvor bor du??

Hvis du bor ikke så langt unna Oslo vil jeg absolutt anbefale deg å dra til Foto&video i møllergaten 9. Dette er en nettbutikk men også med butikklokaler. Jeg har egentlig nettopp kommet derfra med et canonEOS300D, minnekort 256 Lexar 8x og kameraveske. Dette kostet meg 9.995 kroner.

Kameraet får du jo med den linsen til 9000 flere nettsteder, men denne "pakken" som fotovideo har får du med minnekortet som koster løst 750 kroner, vesken(en snutebag) som koster trolig ca 600 kroner (fant ikke den modellen jeg fikk på sidene deres), du slipper en hundrings i porto og ikke minst, du får kameraet med en gang!!!

Dessuten var betjeningen veldig hyggelig, og virker som et veldig seriøst og kundevennelig firma!

Nå stod dette tilbudet i dagbladet på torsdag, vet ikke om hvor lenge det varer. Men det er sikkert ikke dumt å evt raske på litt. Ta en telefon til firmaet, sjekk her

fotovideo og spør.

De kan sikkert også sende den pakken utenat jeg skal si det for sikkert!! (da kommer jo selvsagt porto i tillegg!)

Håper dette var svar nok??

Mvh Anders

Alt av kabler til USB og TV følger med, bruksanvisning på dansk, adobe photoshop elements 2.0 som er et veldig bra program følger med samt canons egne program! Hvordan de hånterer RAW vet jeg ikke enda.... Batteri følger selvsagt med, men ikke minnekort!

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

PS E2 og canon software følger alltid med i pakken samme hvor du kjøper den (så sant ikke butikken ta de ut av noe jeg tviler veldig på :roll: .... Garanti får du jo selvsagt også, men jeg har ikke helt skjønt dette med (EU) versjon og nordisk versjon egentlig... Det på komplett er vel en (eu) versjon?

Mvh AW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...