arkitekt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Jeg er på leting etter et lite, lett og ikke minst raskt "lommekamera" og har etterhvert landet på at et av disse tre - Casio Exilim EX-Z40, Pentax Optio S4i eller Sony Cyber-shot DSC-T1 burde kunne passe, men HVILKET bør jeg velg??? Endret 18. juni 2004 av arkitekt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg heller mot Pentax Optio S4i. Er veldig godt å bruke, og har noen features som Casio ikke har, blant annet TV ut. Men vær klar over at jo mindre kamera du vil ha, jo mer bildekvalitet forsaker du. Hvis ikke zoom er viktig, se på Ixus i, som på grunn av at det ikke har zoom, klarer veldig bra bildekvalitet i en bitteliten linse. Lenke til kommentar
arkitekt Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Er det noen særlig forskjell i bldekvaliteten mellom sony og pentax sitt kamera? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Jeg likte godt Pentax Optio S4i. - Kvaliteten på høyeste oppløsning var imidlertid laber - så jeg tok bildene på ant høyeste for å unngå støy. REDIGERT: Ehm, jeg hadde Optio S da altså. 2 generasjoner gammel Endret 21. juni 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå