SiR0 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nå kan du se NRK på mobilen Det skal nå bli mulig å få med deg sendingene til NRK hvor enn du måtte befinne deg i verden. Kanalen har nemlig som en av de første i Europa lansert en tjeneste som lar deg få TV-sendingen rett på mobilskjermen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hvordan får du dette til å virke på P900? Man må jo bruke opera får å kunne bruke de GPRS instillingene man må bruke, men når jeg går inn med opera så kommer det bare opp feilmelding "din telefon støttes ikke" Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dårlig at dette ikke fungerer på verken 3650, 3660, N-Gage eller SX1. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hmm... Ja det var litt dårlig, men er det ikke mulig å streame på 3650? det går jo an å se videoer fra internett ialleafll på den (går det ikke med opera heller?) Jeg fikk det ialleall til med både P900 og 6600 nå og det funkgerer glimrdende Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 det virker ikke med K700i enda den har støtte for streaming og kan ta opp video og spille av 3GP og MP4 Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Etter aa ha fikset litt paa instillingene her og der fungerte det ypperlig paa min Nokia 6230. Dette blir perfekt underholdning naar jeg kjeder meg i helgene siden Telenor har gratis MMS og GPRS i helgene i juni og july. Lenke til kommentar
Netcom man Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Etter aa ha fikset litt paa instillingene her og der fungerte det ypperlig paa min Nokia 6230. Dette blir perfekt underholdning naar jeg kjeder meg i helgene siden Telenor har gratis MMS og GPRS i helgene i juni og july. hehe...kan bare fortelle deg at det er wap som er gratis,å da nrk bruker internet tilkobling må man betale for det. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har ikke helt fått med meg hvorfor em skal se på TV på en mobil, det er igrunn litt unødvendig? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Har ikke helt fått med meg hvorfor em skal se på TV på en mobil, det er igrunn litt unødvendig? Når man er en plass uten TV, og PC uten Internett. F.eks. når man venter på toget, er i skauen ol. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Men når en er i skogen, hvorfor skal man se TV da da? En må jo ikke se på TV 24/7 heller? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg har ikke TV på hytten Lenke til kommentar
J.S. Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hmm... Ja det var litt dårlig, men er det ikke mulig å streame på 3650? det går jo an å se videoer fra internett ialleafll på den (går det ikke med opera heller?) Jeg fikk det ialleall til med både P900 og 6600 nå og det funkgerer glimrdende streame 3650 hvor og hvordan gjør man det går det på 3660 til en venn av meg også Lenke til kommentar
olais Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har ikke helt fått med meg hvorfor em skal se på TV på en mobil, det er igrunn litt unødvendig? Å se TV på mobilen er direkte idiotisk med de prisene det opereres med. Man får dessuten kjøpt små håndholdte Tv'r på størrelse med en mobil, da kan man se gratis, og i tillegg flere kanaler. Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha tv på mobilen. Med de prisene tror jeg de lokker lite folk. Hadde de hatt lavere priser hadde folk vært mer intressert. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor man skal ha tv på mobil? Det er lite som skapes i dette samfunnet som er en nødvendighet... Det er bare en del av utviklingen. Og prisene på nye "produkter" er alltid høye i begynnelsen. Man får vel bredbånd på mobilen om ikke så mange år... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Kanskje dette hjepler deg/dere mer? : Slik setter du opp din telefon for mobil-TV: 1) NetCom-kunder kan bestille oppsett på www.netcom.no. Telenor-kunder kan bestille oppsett ved å sende følgende SMS til 1999: INTERNETT <PRODUSENT> <MODELL> (Eks INTERNETT NOKIA 6230) 2) Lagre oppsettet du mottar. 3) Benytt mottatt oppsett i telefonens videoavspiller !! Håper dette hjalp noen Husk å lagre oppsettet både i telefonens wap oppsett og videospillerens... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Går det på Nokia 6260? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Dette gjør NRK kun for å kunne kreve lisenspenger fra de som kjøper mobiltelefoner Ok, så koster det litt nå, men så fort det blir mange nok som har denne typen mobil, så blir det krevd inn via lisenspenger i stedet. De har jo tidligere fremlagt forslag om å kreve lisenspenger fra de som kjøper PC, fordi man via bredbånd kan ta inn tv-sendinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg