petternnn Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det noen her som har prøvd den fjernstyrte bilen til SE telefoner med bluetooth her? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei, men hvis du går til en forhandler får du sikkert prøve den! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har prøvd ann... Er ikke no spesielt morsom.. Desuten er den så liten at det blir for dumt Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 den er fin underholdning:) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 En fjernstyrt bil fra Brio til samme pris er mer morro for pengene. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det noen her som har prøvd den fjernstyrte bilen til SE telefoner med bluetooth her? Jeg har den. Den er morsom. Vet du at det er to gir på den.... :-) Det er laget flere kjøreunderlag til den bilen...et av dem et et slags vinterlanskap. Konge Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har den. Den er morsom. Vet du at det er to gir på den.... :-)Det er laget flere kjøreunderlag til den bilen...et av dem et et slags vinterlanskap. Konge Virker den med K700? Jeg tenker da på det med lading og det også... Lenke til kommentar
THacker Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fett! Hvor får man kjøpt den på nettet? digger sånne små fancy duppeditter som man ikke trenger! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Ehm, joda, ok underholding til mobil, men ellers er det ikke no spess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå