Arve28 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Kjører win xp pro. Abit KR7A-raid med 2 stk 60GB HD i raid 0. Så har jeg en 60GB med OS på. Tenkte å kjøpe en Seagate 200GB 8mb cache. Men beør jeg kjøpe IDE eller bør jeg kjøpe S-ATA og med en kontroller? Er det stor forskjell på en S-ATA disk? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dersom du ikke har S-ATA kontroller på hovedkortet ditt så vil du ikke dra noen nytte av det, men for fremtiden så er det greit å kjøpe S-ATA disk (med overgang til P-ATA) Fordelene med S-ATA er raskere overføringshastighet, mindre kabler. Se forsiden av hw.no for en liten inføring i S-ATA og kabler. des,OUT! Lenke til kommentar
alfern Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 men for fremtiden så er det greit å kjøpe S-ATA disk (med overgang til P-ATA) Har ikke sett overganger/adaptere fra S-ATA disk til Paralell kontroller. Finnes det? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nei det har du pinadø rett i, det har ikke jeg heller sett. Andre veien har jeg, men ikke S-ATA til P-ATA... Mulig det finnes, men ville ikke kjøpt S-ATA disk før du hadde sjekket. Av og til leser man litt fort... des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå