mms21 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hjelp jeg trenger nytt tastatur? HAr nettopp kjøpt meg mx900 uten tastatur...ikke så lurt nei! Leiter etter en webshop som selger (tastatur, helst trådløst) uten! mus. Finner bare webshop som selger mus og tastatur i samme pakke. Vil ikke betale extra for en mus jeg ikke kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 hørt om elkjøp? finnes overalt Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jepp. Stikk på elkjøp eller liknende.... de har alt løst. Evt. send webbutikken en mail, og hør om de kan selge deg et tastatur... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 bruk angreretten din og kjøp deg Logitech diNovo. har det selv og kan ikke akkurat klage på kvaliteten Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Jeg vil anbefalle BENQ tastatur på elkjøp til 150kr, dette er det absolutt beste du kan få tak i syntes jeg, veldig lett, billig og det er bra kvalitet på det også, samtidig som det er utrolig tynt og deilig og skrive på Selv mener jeg at 150kr på tastaturer er synonymt med kvalitet, og er overbevist om at disse er mye bedre og skrive på enn noen andre tastaturer. mm du har behov for masse ubrukelige extra taster og lort på tastaturet ditt da:) Endret 10. juli 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå