Gå til innhold

Half-Life 2: Counter-Strike

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare informere de som ikke viste at Valve planlegger å lage Counter-Strike med Half-Life 2 grafikk motor.

E3 viste jo en fremvisning på hvordan spillet kansje kom til å se ut.

Scroll ned på siden. Filmen heter Half-Life 2: Counter-Strike. På filmen får vi se en nydelig versjon av det kjente mappet de_aztec.

Kilde: GameTrailers.com

Jeg har ikke lett etter en post om dette... Så bare si i fra hvis det er gammelt nytt :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der var bare en demonstrasjon av hvordan CS kan bli ved hjelp av motoren.

Hadde det kommet en ny CS versjon hadde de ikke lagd de samme mappene når motoren takler ca 500x større maps enn det der.

Tror forvirret mange akkurat det der, er ingenting som er bekreftet enda at CS2 kommer.

Lenke til kommentar

Hadde det kommet en ny CS versjon hadde de ikke lagd de samme mappene når motoren takler ca 500x større maps enn det der.

Tror forvirret mange akkurat det der, er ingenting som er bekreftet enda at CS2 kommer.

Det er ikke film av cs2 , men cs:source , cs med hl2 motoren.

Som kan kjøpes når det kommer.

Endret av pronoob
Lenke til kommentar

hvis du hører etter på E3 videoen så hører du han "sjefen" sier noe slik som "we are not gonna call it Counter-Strike 2, but Counterstrike Source" så mest sannsynelig så kommer Counter-strike med source grafikk motoren... tror nå jeg :laugh:

å hva mener du med 500x større maps? cs er ett multiplayer spill, da skal brettene være forholdsvis små, gange aztec med 500 da, da blir morsomt å spille one on one.. :nei:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Når Steam (cs 1.6) kom ut, hadde de jo bare forbedret noen av de samme mapene som var i de andre versjonene.

De hadde også forbedret grafikken en del, men ikke så mye.

Valve har jo laget en helt ny versjon av de_aztec. Hvis du ser nøye etter, ser du at det er store endringer, legg merke til bakrunden.

Mapet er mye større.

Akkurat der er jeg litt enig med Freeman84. Det er jo mest kjent som et multiplayerspill.

Og hvis du ser på de standarmappene som følger med cs, ser du jo at de ikke er så kjempestor. Så... Hvem vet, kansje de forbedrer de mest kjent og spillte mappene!? Det vil jo sikkert komme mange nye også da :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...