Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Dette blir TREDJE dagen jeg venter på svar på en e-post jeg sendte til [email protected]. Jeg hadde bestilt meg ett hovedkort som de ikke hadde på lager og ba derfor de om å sende varene etter hvert som de fikk dem på lager.

Når de hadde hatt HK'et mitt inne i 1 uke sendte jeg mail til dem og spurte hvorfor i alle dager de ikke hadde sendt det ennå ! dette er tredje dagen og ennå ikke noe svar eller tegn til at kortet er sendt ! slikt er elendig orden i arkvier og bestillinger ! :hrm::nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Dette blir TREDJE dagen jeg venter på svar på en e-post jeg sendte til [email protected]. Jeg hadde bestilt meg ett hovedkort som de ikke hadde på lager og ba derfor de om å sende varene etter hvert som de fikk dem på lager.

Når de hadde hatt HK'et mitt inne i 1 uke sendte jeg mail til dem og spurte hvorfor i alle dager de ikke hadde sendt det ennå ! dette er tredje dagen og ennå ikke noe svar eller tegn til at kortet er sendt ! slikt er elendig orden i arkvier og bestillinger ! :hrm::nei:

hmmm..... staaaakar deg....:cry:

 

ring ring...

Lenke til kommentar

Er det noe annet du skal ha sendt med HK?

Er det inne på lager?

 

Blir for dumt og klage på at Komplett.no ikke svarer på email innen 3 dager,

de har mange mange kunder.

Av en eller annen grunn tror jeg at emailen din til dem var noe sur, om jeg ikke tar feil? Da kan de unlate seg og svare.

Lenke til kommentar
Du gir ikke utryk for og være den mest seriøse kunden.

 

Det er jo noe som heter kunden har alltid rett men...

Uansett hvor sur kunder er, må jo det viktigste for butikken og sørge for at kunden blir blid igjen, hvis det er mulig!! :roll:

 

Kunder har "alltid" rett

Lenke til kommentar

For å få svar tidlegast mulig, må ein jo vera veldig positiv i mailen. Ikkje kom med ubegrunna dritt preik eller lignande. Husk at kundebehandlarane er menneske dei òg, og dersom du får dei i dårlig humør, ja då vil dei naturligvis gi ein blank faen i deg så langt det lar seg gjerast.

Lenke til kommentar
Du e ikej aleina nei.. eg sendte ein mail for 2 mnd siden ang 2 kabinetter som eg hadde spørsmål til før eg kjøpte...

vente enda på svar..

 

konklusjon.. handle aldri der mer nei

Hvis du sendte EN mail for TO måneder siden kan det jo tenkes at den ikke har kommet frem.... du er dum som venter i to måneder på svar uten å sende ny mail i mellomtiden....

Lenke til kommentar

Hmmmm.... bestilte PC + diverse deler fra 4 butikker på torsdag, og jeg venter å få forsendelsen fra microplex i dag. ps data og techline aner jeg ikke når sender, tchline har ingenting av det jeg skal ha, på lager, og ps data mangler 2 av varene, og de venter de å få inn om en uke. men de ventet også å få dem inn om en uke fra i går, og i forgårs, sååå.... det kan nok ta en stund.

 

Nå er dette mange deler, men spesielt ps data syntes jeg var dårlig at de ikke kunne komme med én dato, men forskyver den hele tiden. Hos Techline står det Leveringstid 2-6 dager eller Lager ukjent, kontakt oss...

 

I tillegg har jeg bestilt fra Flexi-Data i Bergen, men de ser nå ut til å ha alle varene, de skal bare sendes fra Sandefjord til butikken deres på Laksevåg først...

 

Og jeg skal på ferie snart... :( Får kanskje ikke PCen før det...

 

EDIT: Det var jo ikke Komplett, men det er altså ikke bare de som er trege...

 

EDIT2: Men disse var bra på kundesupport da jeg sendte dem mail før jeg bestilte, kom tilbake samme dag/dagen etter... :)

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Du e ikej aleina nei.. eg sendte ein mail for 2 mnd siden ang 2 kabinetter som eg hadde spørsmål til før eg kjøpte...

vente enda på svar..

 

konklusjon.. handle aldri der mer nei

Hvis du sendte EN mail for TO måneder siden kan det jo tenkes at den ikke har kommet frem.... du er dum som venter i to måneder på svar uten å sende ny mail i mellomtiden....

Bin Laden

 

Dersom man sender epost og du ikke sitter igjen med feilmelding så er den sendt.

sånn e det bare.

At eg har "venta" i 2 mnd e ein måte å skrive det på.

Nå e ikje eg så desperat at eg MÅ!!! handle hos Komplett og har valgt en annen nettbutikk.

Deres tap.

Men å la være å svare på henvendelser eller gi dårlige unskyldninger osv osv "les oppover her" syns eg begynne å minne om litt useriøsitet.

har vært borti andre episoder også med komplett som ikje giddes å ramse opp her som viser til en ikke alt for smart gjeng på sitt område.

Lenke til kommentar
Du e ikej aleina nei.. eg sendte ein mail for 2 mnd siden ang 2 kabinetter som eg hadde spørsmål til før eg kjøpte...

vente enda på svar..

 

konklusjon.. handle aldri der mer nei

Hvis du sendte EN mail for TO måneder siden kan det jo tenkes at den ikke har kommet frem.... du er dum som venter i to måneder på svar uten å sende ny mail i mellomtiden....

Bin Laden

 

Dersom man sender epost og du ikke sitter igjen med feilmelding så er den sendt.

sånn e det bare.

At eg har "venta" i 2 mnd e ein måte å skrive det på.

Nå e ikje eg så desperat at eg MÅ!!! handle hos Komplett og har valgt en annen nettbutikk.

Deres tap.

Men å la være å svare på henvendelser eller gi dårlige unskyldninger osv osv "les oppover her" syns eg begynne å minne om litt useriøsitet.

har vært borti andre episoder også med komplett som ikje giddes å ramse opp her som viser til en ikke alt for smart gjeng på sitt område.

Der tar du grundig feil,

Det er slettes ikke sikkert at den kom frem, selv om du ikke får feilmelding fra mailerdemon eller andre slike services, det kan oppstå feil på Mail serveren til komplett, mailen din kan havne i et spam filter, eller det kan være feil med ISPen din sin mail sender slik at den blir strandet der.

 

----

 

 

Hvem er det du refererer til som "ikke smart gjeng"? Komplett?

Om det er tilfelle så omsetter de for 1.3mrd kroner i året,

og da bør det være relativt bra på området sitt.

 

Uansett, med en slik omsetting er det jo tegn på at det går unna i butikken,

130mill i måneden Mai f.eks., bra saker, men når man er en slik stor bedrift

er det ikke alltid like lett og holde styr på alle sakene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...