Lucas Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei. Dette blir TREDJE dagen jeg venter på svar på en e-post jeg sendte til [email protected]. Jeg hadde bestilt meg ett hovedkort som de ikke hadde på lager og ba derfor de om å sende varene etter hvert som de fikk dem på lager. Når de hadde hatt HK'et mitt inne i 1 uke sendte jeg mail til dem og spurte hvorfor i alle dager de ikke hadde sendt det ennå ! dette er tredje dagen og ennå ikke noe svar eller tegn til at kortet er sendt ! slikt er elendig orden i arkvier og bestillinger ! Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 merkelig. enten så har de noe enormt med trafikk ellers så er du "midlertidig glemt"... . (ikke at det er noe å le av..) kontakt dem per tlf og spør da vel. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hei. Dette blir TREDJE dagen jeg venter på svar på en e-post jeg sendte til [email protected]. Jeg hadde bestilt meg ett hovedkort som de ikke hadde på lager og ba derfor de om å sende varene etter hvert som de fikk dem på lager. Når de hadde hatt HK'et mitt inne i 1 uke sendte jeg mail til dem og spurte hvorfor i alle dager de ikke hadde sendt det ennå ! dette er tredje dagen og ennå ikke noe svar eller tegn til at kortet er sendt ! slikt er elendig orden i arkvier og bestillinger ! hmmm..... staaaakar deg.... ring ring... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 fikk endelig svar idag ! FEM dager etterpå ! det er rææææva ! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Er det noe annet du skal ha sendt med HK? Er det inne på lager? Blir for dumt og klage på at Komplett.no ikke svarer på email innen 3 dager, de har mange mange kunder. Av en eller annen grunn tror jeg at emailen din til dem var noe sur, om jeg ikke tar feil? Da kan de unlate seg og svare. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du gir ikke utryk for og være den mest seriøse kunden. Det er jo noe som heter kunden har alltid rett men... Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du gir ikke utryk for og være den mest seriøse kunden. Det er jo noe som heter kunden har alltid rett men... Uansett hvor sur kunder er, må jo det viktigste for butikken og sørge for at kunden blir blid igjen, hvis det er mulig!! Kunder har "alltid" rett Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Du e ikej aleina nei.. eg sendte ein mail for 2 mnd siden ang 2 kabinetter som eg hadde spørsmål til før eg kjøpte... vente enda på svar.. konklusjon.. handle aldri der mer nei Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Komplett får jeg aldri svar fra. Skuffenes! Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 For å få svar tidlegast mulig, må ein jo vera veldig positiv i mailen. Ikkje kom med ubegrunna dritt preik eller lignande. Husk at kundebehandlarane er menneske dei òg, og dersom du får dei i dårlig humør, ja då vil dei naturligvis gi ein blank faen i deg så langt det lar seg gjerast. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har bestandig fått svar fra komplett hvis det har vært noe krøll med kompnoenter eller bestilling.. No problem! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Samme her. Komplett.no har jeg bare positive opplevelser med. Bruker dog sjelden mail til support, syns det er mye bedre å ta det via telefon. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har heller aldri hatt problemer med komplett når det gjelder support, bestilling og returer. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har venta 2-3 måneder nå på å få fakturert defekt vare, nå sa de at de skulle ordne opp. (siste mail) Lenke til kommentar
Stream Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg ringte dem etter å ikke få svar på mail etter en uke. De beklaget så mye og mente mailen min måtte ha havnet i spamfilteret deres (selv om jeg fikk autosvar med saksnummer). Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du e ikej aleina nei.. eg sendte ein mail for 2 mnd siden ang 2 kabinetter som eg hadde spørsmål til før eg kjøpte... vente enda på svar.. konklusjon.. handle aldri der mer nei Hvis du sendte EN mail for TO måneder siden kan det jo tenkes at den ikke har kommet frem.... du er dum som venter i to måneder på svar uten å sende ny mail i mellomtiden.... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hmmmm.... bestilte PC + diverse deler fra 4 butikker på torsdag, og jeg venter å få forsendelsen fra microplex i dag. ps data og techline aner jeg ikke når sender, tchline har ingenting av det jeg skal ha, på lager, og ps data mangler 2 av varene, og de venter de å få inn om en uke. men de ventet også å få dem inn om en uke fra i går, og i forgårs, sååå.... det kan nok ta en stund. Nå er dette mange deler, men spesielt ps data syntes jeg var dårlig at de ikke kunne komme med én dato, men forskyver den hele tiden. Hos Techline står det Leveringstid 2-6 dager eller Lager ukjent, kontakt oss... I tillegg har jeg bestilt fra Flexi-Data i Bergen, men de ser nå ut til å ha alle varene, de skal bare sendes fra Sandefjord til butikken deres på Laksevåg først... Og jeg skal på ferie snart... Får kanskje ikke PCen før det... EDIT: Det var jo ikke Komplett, men det er altså ikke bare de som er trege... EDIT2: Men disse var bra på kundesupport da jeg sendte dem mail før jeg bestilte, kom tilbake samme dag/dagen etter... Endret 22. juni 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
jihn Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvorfor bestiller du fra så mange butikker? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Du e ikej aleina nei.. eg sendte ein mail for 2 mnd siden ang 2 kabinetter som eg hadde spørsmål til før eg kjøpte... vente enda på svar.. konklusjon.. handle aldri der mer nei Hvis du sendte EN mail for TO måneder siden kan det jo tenkes at den ikke har kommet frem.... du er dum som venter i to måneder på svar uten å sende ny mail i mellomtiden.... Bin Laden Dersom man sender epost og du ikke sitter igjen med feilmelding så er den sendt. sånn e det bare. At eg har "venta" i 2 mnd e ein måte å skrive det på. Nå e ikje eg så desperat at eg MÅ!!! handle hos Komplett og har valgt en annen nettbutikk. Deres tap. Men å la være å svare på henvendelser eller gi dårlige unskyldninger osv osv "les oppover her" syns eg begynne å minne om litt useriøsitet. har vært borti andre episoder også med komplett som ikje giddes å ramse opp her som viser til en ikke alt for smart gjeng på sitt område. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du e ikej aleina nei.. eg sendte ein mail for 2 mnd siden ang 2 kabinetter som eg hadde spørsmål til før eg kjøpte... vente enda på svar.. konklusjon.. handle aldri der mer nei Hvis du sendte EN mail for TO måneder siden kan det jo tenkes at den ikke har kommet frem.... du er dum som venter i to måneder på svar uten å sende ny mail i mellomtiden.... Bin Laden Dersom man sender epost og du ikke sitter igjen med feilmelding så er den sendt. sånn e det bare. At eg har "venta" i 2 mnd e ein måte å skrive det på. Nå e ikje eg så desperat at eg MÅ!!! handle hos Komplett og har valgt en annen nettbutikk. Deres tap. Men å la være å svare på henvendelser eller gi dårlige unskyldninger osv osv "les oppover her" syns eg begynne å minne om litt useriøsitet. har vært borti andre episoder også med komplett som ikje giddes å ramse opp her som viser til en ikke alt for smart gjeng på sitt område. Der tar du grundig feil, Det er slettes ikke sikkert at den kom frem, selv om du ikke får feilmelding fra mailerdemon eller andre slike services, det kan oppstå feil på Mail serveren til komplett, mailen din kan havne i et spam filter, eller det kan være feil med ISPen din sin mail sender slik at den blir strandet der. ---- Hvem er det du refererer til som "ikke smart gjeng"? Komplett? Om det er tilfelle så omsetter de for 1.3mrd kroner i året, og da bør det være relativt bra på området sitt. Uansett, med en slik omsetting er det jo tegn på at det går unna i butikken, 130mill i måneden Mai f.eks., bra saker, men når man er en slik stor bedrift er det ikke alltid like lett og holde styr på alle sakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå