Reddog Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Bare litt informasjon til dere som skryter AOpen sitt H800Q Silent kabinett i skyene. Jeg har bare en liten kommentar og min erfaring. Har hatt H800B nå siden Mars måned, og er rimelig godt fornøyd. Kjøpte et par ekstra PAPST vifter for å få bedre kjøling ifm litt mange disker. Jeg har 4 stk 250WD IDE disker i kabinettet, og sliter med vibrasjonsstøy fra diskene. Har prøvd å skue diskene skikkelig fast, men det ser ikke ut til å hjelpe. Må ta en gjennomgang å gjøre noe med de diskene. Tar gjerne imot tips :-) Ellers ett bra kabinett til en rimelig penge!! Endret 18. juni 2004 av reddog Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 lol da... 4 stk WD disker... du ber jo om bråk. nesten uansett lev med det Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Diablito2k: Jeg har 1x 80 1x 120 og 2x 200GB fra WD og de bråker mindre en 2x 160GB Seagate, som en kompis av meg har. Like mye "susing/kvining", men Seagate knurrer mer når den skriver. Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 diablo: Problemet mitt ligger ikke i merke av hardisk, men i form av vibrasjonslyder. Det er fire splitter nye WD disker og selve diskene lager ikke så mye lyd, men problemet er metall mot metall som lager vibrasjonslyder. Fatter ikke folk blir så usakelige på slike forum! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Kan du sende en link til det kabinettet? Aopen kabinettet som har blitt mest rost er H600B, har ikke hørt om det du har en gang, Endret 18. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Reddog Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Pokker, det er jo selvsagt H600B skrev bare feil Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er vel ikke kabinettet sin skyld at diskene dine bråker? Får for eksempel henge de opp i strikkoppheng hvis de skaper resonanser i kabinettet. Det er vel det eneste som hjelper. Kan jo også lydisolere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå