verwooks Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hvis man har aktivert dette, så slår jo windows av komponenter som harddiskerm, skjermer, og andre pci kort i maskinen. Så den bruker ikke så mye strøm lenger da. Lenke til kommentar
funky Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Er ikke 340W UTeffekten på strømforsyninga? Det vil isåfall bety at INNeffekten er 30-50% høyere med switchmode strømforsyning? Correct me if I`m wrong;) Lenke til kommentar
int20h Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-04-17 09:08, viggo skrev:En ting til.Den effekten PC'en bruker ender opp som varme.Altså, du slipper å fyre så mye.Om vinteren er det altså gratis å ha på pc'en. I kåken min går det opp i opp fordi jeg må ha ei stor vifte som blåser kaldluft om sommeren, men det er riktig at PCene varmer godt om vinteren - spesielt skjermene. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg klarer ikke å komme på en kommentar angåengde uvitenheten din i termofysikk, int20h... :smile: Lenke til kommentar
int20h Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 17:15, RolloThomasi skrev:jeg klarer ikke å komme på en kommentar angåengde uvitenheten din i termofysikk, int20h... :smile: Fordeler varmen mer jevnt utover rommet og skaper bevegelse i molekylene burde det vel heller kanskje være :smile: Lenke til kommentar
andre_aronsen Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg leste nettopp i et eller annet mayor PC-Blad (faktisk hovedartikkel), at strømregningen ved bruk av PC fort kunne komme opp i 2000 Kroner, og da er det ikke snakk om 24 timer i døgnet. Det er vel noe høyere enn de fleste her regner ut. mvh André. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå