Babelfisken Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Skal kjøpe Bluetoth headset og lurer på om noen har anbefalinger. Jeg har en SE T630. På jobben har vi gått over til kun mobil og telefon brukes til tider mye. Samtaler på en time eller to er ikke uvanlig. Videre er det også en del samtaler i bil. Dermed er både komfort og taletid vesentlige punkter. Jeg synes også det er viktig at jeg kan ha mobilen i lomma uten at det skurrer. Alle tips mottas med takk :-) Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Jeg har en HBH 200 fra SE. Den er helt super, da ser du hvem som ringer inn på et lite display, samt at du har tilgang til samtalelisten din, uten å ta opp telefonen. Men det er sikkert mange andre bra du kan velge mellom.... Link Endret 18. juni 2004 av Habla Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har en HBH-35 og er superfornøyd med dem,god talelyd og fin standbye tid Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har en HBH-35 og er superfornøyd med dem,god talelyd og fin standbye tid Har ikke den kort taletid? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva med å lese testen av Bluetooth headsett her: http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=2842 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg kjøpte HBH-35 på bakgrunn av den testen. Er sånn passelig fornøyd med den, har ikke testet noen andre headset så vet egentlig ikke hvor den plasserer seg i forhold til resten. Men syns det er litt "mas" å få den igang hvis noen ringer meg når jeg kjører bilen f.eks. Er det ingen måte å få den til å være tilkoblet permanent? (N6600) Uansett, amobil-testen er et godt sted å starte. Standby-tiden syns jeg ikke det er noe i veien med uten at jeg kan si noe konkret. Lenke til kommentar
flagger Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Nextlink Bluespoon Digital var vel test vinner!! har høyrt att den har best komfort. kan vera att den kom på andre plass på grunn av prisen.(testen) (æ e kjempe godd tilll og skrive retigg) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 hbh-35!! Det hjelper sikkert litt for en stakkar å få en forklaring på hvorfor HBH-35 er det beste valget. Er du ikke enig? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har en HBH-35 og er superfornøyd med dem,god talelyd og fin standbye tid Har ikke den kort taletid? Nå vet jeg ikke hvor lang taletid det er på den da sånn i prksis,og hva du mener med kort taletid,vet ikke jeg,snakker ikke lenge i mobil Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har en HBH-35 og er superfornøyd med dem,god talelyd og fin standbye tid Har ikke den kort taletid? Nå vet jeg ikke hvor lang taletid det er på den da sånn i prksis,og hva du mener med kort taletid,vet ikke jeg,snakker ikke lenge i mobil Nja, etter å ha lest testen ser jeg at det ikke var så ille. Det var HBH 60 som var dårlig (2,5t) mens HBH 30 har 5 timer, som er akseptabelt. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) jeg har en Jabra, BT-200 den ligger rundt øret så jeg synes den er mest behagelig å ha på, også synes den ikke så godt som de andre. Det er 96 timer standbytid og 3 timer taletid, det som er genialt er at det følger med en holder/lader til den, som kan brukes med billadekabelfølger med, og innendørslader(følger også med). Telebutikken kjører kampanje på det nå 498,- http://www.jabra.com/products/FreeSpeak_Bluetooth.htm Hvis penger ikke betyr noe så er BT-250 helt lik men dobbelt så lang taletid Jeg hadde tenkt å kjøpe denne, men fant ingen norske forhandlere på den i farta, den er drit lett, og har lengre stb tid enn alle andre. Men har som sagt ikke fått prøvd den http://www.13662.tradebig.com/index1_produ...l.php?&pid=2651 Endret 21. juni 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå