Hoax Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har prøvd mailwasher for en stund tilbake og det fungerte ganske bra, synes det var noe som var knøvlete, blandt annet at mailen som VAR blokkert kom opp og lyste rødt, irriterende. Måtte jo fjerne det like forbanna manuelt uansett... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Ingen som blokkerer junkmail og spam med noe? Det tror jeg lite på Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har ikke hatt problemer i det hele tatt etter at jeg kjøpte og innstallerte NIS :-) Imidlertid, om du bruker Mailwasher kan du fjerne det problemet du hadde ved å sette opp mailwasher riktig?! I allefall i en noe eldre versjon enn den siste som jeg brukte før NIS. Var noe med automatisk sletting/bouncing eller noe... Husker ikke i farten og ønsker ikke å innstallere noe jeg ikke trenger på en nyinstallert XP ;-) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 NIS hmm tror jeg har det, men det er gammelt. Tror ikke jeg invisterer i mere sikkerhet enn det som er av brannmur i routeren og Win XP SP2 sikkerhets pakke. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 NIS hmm tror jeg har det, men det er gammelt. Tror ikke jeg invisterer i mere sikkerhet enn det som er av brannmur i routeren og Win XP SP2 sikkerhets pakke. Det er bra nok.... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Men det må da finnes alternative programmer som folk bruker og synes er bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå