LittOmAlt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei jeg skal installere sw på minnye P900, lurer da på om det kan være lurt å bruke engelsk i stedet for norsk? Grunnne er at i PC verdenen er det oftest engelskspråklige program som først blir oppdatert, og er det da slik på mobiler også? Noen som har erfaring? LoA Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Bare ta norsk. Selv om du har norsk, kan du legge inn programmer på alle de språkene du vil. Hvis du mener om firmwaren kommer først på engelsk, så kan det jo hende. Men vil det plage deg å vente en ekstra uke før du får "det siste"..? Firmware til P900 kommer jo støtt og stadig, men forskjellene er veldig små mellom hver gang. Jeg oppgraderer kanskje annenhver mnd, og synes det holder i massevis. Jeg er tilhenger av engelsk selv, men akkurat med mobiltelefoner synes jeg det er altfor mange fordeler med å ha norsk T9 f.eks... Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Norsk er installert Takk for gode råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå