Gå til innhold

Tøffe og barske t-skjorter

Hvilke motiv vil du ha valgt?  

332 stemmer

1. 1. Hvilke motiv vil du ha valgt?

• Motiv 1: "Jesus"
      98
    • Motiv 2: "Bush"
      47
    • Motiv 3: "Ord deling"
      114
    • Motiv 4: "Smørkniver"
      73

Anbefalte innlegg

Gode nyheter.

1. t-skjortene blir levert til meg om en ukes tid.

2. fant et trykkeri i Bergen sentrum som gjør samme jobben for litt mindre penger, og med bedre kvalitet på t-skjortene (160g/m2 istedenfor 140g/m2). Regner med jeg setter prisen ned til 120kr eller deromkring fra og med neste motiv ("Jesus"). I tillegg brukte de kun en uke på å lage t-skjortene. :)

Edit: og, ikke men. ;)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gode nyheter.

2. fant et trykkeri i Bergen sentrum som gjør samme jobben for litt mindre penger, men med bedre kvalitet på t-skjortene (160g/m2 istedenfor 140g/m2). Regner med jeg setter prisen ned til 120kr eller deromkring fra og med neste motiv ("Jesus"). I tillegg brukte de kun en uke på å lage t-skjortene. :)

(Min utheving.)

Men? Det er da ikke et men, men et og! :p

Lenke til kommentar
Gode nyheter.

2. fant et trykkeri i Bergen sentrum som gjør samme jobben for litt mindre penger, men med bedre kvalitet på t-skjortene (160g/m2 istedenfor 140g/m2). Regner med jeg setter prisen ned til 120kr eller deromkring fra og med neste motiv ("Jesus"). I tillegg brukte de kun en uke på å lage t-skjortene. :)

wow, da blir du jo å tjene fett med penger da :thumbup:

Lenke til kommentar

"Ord deling"-motivet er i trykk nå, jeg regner med jeg har dem om litt over en uke. Du kan forhåndsbetale, så sender jeg t-skjorten til deg. Alternativt kan du stikke innom på jobben min når jeg har fått dem. 150kr per t-skjorte.

"Jesus"-motivet kommer om ikke så lenge. Får jeg rundt 10 stykker som forhåndsbetaler den, går den i trykk faderlig fort.

Lenke til kommentar

Niks. Hovedsakelig svart, men før hvert nye motiv kan folk som vil ha andre (mørke) farger si ifra.

Grunnen til dette, er at et hvitt trykk på hvit t-skjorte ikke vil synes særlig bra. Skulle jeg fått svart trykk på hvit t-skjorte må det lages en ny film, og da betaler man 450kr + pris for ett trykk på én t-skjorte. Det hadde blitt en veldig, veldig dyr t-skjorte. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...