Gå til innhold

Tøffe og barske t-skjorter

Hvilke motiv vil du ha valgt?  

332 stemmer

1. 1. Hvilke motiv vil du ha valgt?

• Motiv 1: "Jesus"
      98
    • Motiv 2: "Bush"
      47
    • Motiv 3: "Ord deling"
      114
    • Motiv 4: "Smørkniver"
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, helvete. Forum-nedetiden fjernet den siste posten min. Prøver på nytt.

Har nå sagt ifra til trykkeriet at jeg skal ha 50 t-skjorter med "ord deling"-motivet. Pga nedetiden gir jeg folk som vil ha en annen farge enn svart over helgen til å gi meg beskjed. Mandag kveld er siste frist, hvis ikke blir det svart farge.

Alternative farger er rød, burgunder, kornblå (BSOD/C64-farge), flaskegrønn (ølflaske) samt marine (mørk blå).

Det blir 150kr pr skjorte. Forhåndsbetaler du, betaler jeg frakt + emballasje (ca. 20kr). Kan også sende i oppkrav, men da blir det i overkant av 200kr. Jeg har uansett ikke noe behov for å gjøre meg til tyv og blir bannlyst på forumet for 150kr. Ønsker du å forhåndsbetale, send meg en PM med navn, adresse og ønsket størrelse på t-skjorten (og farge, hvis du ikke vil ha svart).

Og, helt til sist, jeg regner med at det tar ca. 2-3 uker før jeg har t-skjortene.

Lenke til kommentar

Har planer om å skaffe meg en t-skjorte med "Got milt?" skrevet på forsiden. Det er vel ganske internt mellom vennene mine og meg, men kort fortalt så vil jeg ha en slik skjorte fordi jeg opererte ut milten min for et par uker siden.

Er det lett å få trykket opp bare et par t-skjorter hos disse trykkefirmaene? Isåfall, hvor mye koster det sånn ca?

Lenke til kommentar

Sommerferie uten regelmessig PC er kjipt, denne tråden holdt på å gå meg hus forbi.

Én svart ord delings skjorte hadde passet fint!

Hvis jeg skulle stikke innom Au! i Bergen, hvor mye ville det koste å få tatovert 'ord delings'-motivet på brystet? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...