Gå til innhold

Tøffe og barske t-skjorter

Hvilke motiv vil du ha valgt?  

332 stemmer

1. 1. Hvilke motiv vil du ha valgt?

• Motiv 1: "Jesus"
      98
    • Motiv 2: "Bush"
      47
    • Motiv 3: "Ord deling"
      114
    • Motiv 4: "Smørkniver"
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt, det er godt mulig jeg kan fikse diverse farger på t-skjortene. Men da man betaler en "oppstarts-sum" for trykket, blir det mest sannsynlig litt mørke t-skjorter med hvitt trykk på.

Skulle det vært relativt lyse t-skjorter, må et nytt motiv (invertert) betales for.

Jeg kommer uansett tilbake til Eder når jeg vet mer. :)

Lenke til kommentar
nr.4: jeg tror ikke en t-skjorte med "folkeaksjonen mot orddeling" hadde fått frem poenget like bra som "folke aksjonen mot ord deling".

Selvfølgelig ikke! Det er bare jeg som er rar og leser alltid "ord deling" som to ord, dermed blir det en liten stopp, og jeg irriterer meg over at jeg måtte gjøre dette fordi folk ikke klarer å skrive riktig.

All tekst jeg ser leser jeg, uten at jeg tenker over det, og dermed ville denne t-skjorta fått meg til å stoppe opp utrolig mange ganger. Dette ville ha ført til at jeg hadde slengt t-skjorta i et hjørne, og når den hadde ligget der lenge nok ville jeg blitt irritert over at den lå der, og brent den eller noe i den duren.

Det var bare det jeg tenkte på ;)

Lenke til kommentar
Rød t-skjorte med hvitt trykk går jo supert...

Nemlig. :mrgreen:

Men kommer jo helt an på hva slags rødfarge psilocybe velger. Den dag psilocybe velger å ha t-skjorter med farger synes jeg han burde legge ut noen prøver her, så folk kan stemme på hva de liker best. Finnes utrolig mange stygge rødfager også. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...