Gå til innhold

Siemens lanserer CFX65

Anbefalte innlegg

Siemens lanserte idag klamskjelltelefonen CFX65.

Pressemelding finner du her.

Produktsiden finner du her. (takk tjohei)

Noen få bilder finner du her.

Livsstilsbilder finner du her.

Produktbilder finner du her.

Video av mobilen finner du her.

Med innebygget blitz, lys (torch) og mange multimediafunksjoner er CFX65 siktet mot ungdomsmarkedet. Mobilen er laget for "ungdommer som vil kommunisere med stil".

Mobilen har VGA-kamera med 4x zoom, og bildene kan vises entenn på den indre 65K CSTN skjermen, eller den ytre svart/hvitt skjermen.

Mobilen har de beskjedne målene 97 X 48 X 23 mm og veier kun 88g. Dette må sies å være relativt lite for en mobil med relativt høyoppløselig skjerm, blitz og vga-kamera.

Antenneordningen er den samme som vi så på CF62 (og SE Z200), men denne gangen mer rund og fin.

edit: fortell meg gjerne om jeg har skrevet noe feil :)

edit: la til tjoheis link og link til mange bilder..

edit: la til video

hva synes dere? :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SL65 var skikkelig kul på bilder, og specsene var jo i orden. Får allikevel håpe den ikke blir overpriset i begynnelsen, som SL55 ble.

CFX65 er en billig klapptelefon, med laber skjerm dessverre. Vi får se, siemens har alltid slått bra ann i billigmarkedet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

På meg virker Cfx65 som et røverkjøp. Den dekker de fleste behov, foruten videoopptak.(En funksjon som egentlig er bare en gimmick)

Den har vist photo-id(Viktigst for meg), høytalerfunksjon(Eller??), og mer enn nok minne da den ikke støtter mp3 eller video.

Var rimelig sikker på å kjøpe SL65, men plutselig ble jeg litt i tvil. Sparer tross alt mellom 1500-2000kr. Faktisk litt fin også........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...