genser Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Siemens lanserte idag klamskjelltelefonen CFX65. Pressemelding finner du her. Produktsiden finner du her. (takk tjohei) Noen få bilder finner du her. Livsstilsbilder finner du her. Produktbilder finner du her. Video av mobilen finner du her. Med innebygget blitz, lys (torch) og mange multimediafunksjoner er CFX65 siktet mot ungdomsmarkedet. Mobilen er laget for "ungdommer som vil kommunisere med stil". Mobilen har VGA-kamera med 4x zoom, og bildene kan vises entenn på den indre 65K CSTN skjermen, eller den ytre svart/hvitt skjermen. Mobilen har de beskjedne målene 97 X 48 X 23 mm og veier kun 88g. Dette må sies å være relativt lite for en mobil med relativt høyoppløselig skjerm, blitz og vga-kamera. Antenneordningen er den samme som vi så på CF62 (og SE Z200), men denne gangen mer rund og fin. edit: fortell meg gjerne om jeg har skrevet noe feil edit: la til tjoheis link og link til mange bilder.. edit: la til video hva synes dere? Endret 18. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Og her er produktsida, som nok blir mer imponerende etterhvert: http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoo...NrNrNrN,00.html Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Den så jo litt tøff ut i grunn... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Denne så da ikke værst ut i det hele tatt... Første klapp fra Siemens?! Edit: nei, ikke første klapp fra Siemens nei, det var vel CL50 det ja Endret 18. juni 2004 av jalleks Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva med SL65, skal du ikke si noe om den Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 SL65 var skikkelig kul på bilder, og specsene var jo i orden. Får allikevel håpe den ikke blir overpriset i begynnelsen, som SL55 ble. CFX65 er en billig klapptelefon, med laber skjerm dessverre. Vi får se, siemens har alltid slått bra ann i billigmarkedet. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 På meg virker Cfx65 som et røverkjøp. Den dekker de fleste behov, foruten videoopptak.(En funksjon som egentlig er bare en gimmick) Den har vist photo-id(Viktigst for meg), høytalerfunksjon(Eller??), og mer enn nok minne da den ikke støtter mp3 eller video. Var rimelig sikker på å kjøpe SL65, men plutselig ble jeg litt i tvil. Sparer tross alt mellom 1500-2000kr. Faktisk litt fin også........ Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Siemens lanserer minst 1 ny flippmobil idag også, men den er vel mer highend og selvsagt dyrere Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Mye tøft fra siemens nå. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 SF65 minner litt om iPod egentlig, samme farge og linjer Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 SF65 minner litt om iPod egentlig, samme farge og linjer Det vil jeg ikke påstå. Ligner mere på Creative Zen i den forstand. Synes egentlig bare at "tastatur delen" ser fin ut på bildene, men ellers er den ikke så pen mener jeg personelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå